می روم تا ثابت کنم!

با انتخاب وزیر جدید از گوشه و کنار خبر رسیده که بزودی بودجه قابل توجهی به پرسپولیس و استقلال اختصاص خواهد یافت و از همین رو منتظری میان رفتن و ماندن دچار تردید شده و هنوز تکلیف تیم چینی را مشخص نکرده و منتظر است تا ببیند اگر وزیر ورزش به حساب استقلال پول ریخت، در این تیم بماند.

گروه ورزشی - جدایی پژمان منتظری از استقلال و حضورش در یک باشگاه چینی یکی از ماجراهای اخیر و پر حرف و حدیث آبی ها در نیم فصل محسوب می شود.

به گزارش افکارنیوز؛ منتظری در ابتدای فصل با یک باشگاه چینی مذاکره کرد و اعلام نمود که با این باشگاه به توافق رسیده و از استقلال جدا می شود اما در نهایت در استقلال ماند و اعلام کرد به دلیل نیاز استقلال جدایی اش را به نیم فصل موکول کرده است. در نیم فصل نیز دوباره این بحث مطرح شد اما ظاهرا بعد از صحبت های امیر قلعه نویی و درخواست او از منتظری، وی ترجیح داد که قید پیشنهاد چینی اش را زده و در استقلال بماند. تصمیمی که حرف و حدیث های عجیبی را در پی داشت.

به ویژه اینکه شرایط مالی استقلال در فصل جاری به هیچوجه خوب نیست. همین امر سبب شده تا این روزها شایعه بازارگرمی مدافع آبی پوشان سر زبان ها بیفتد و عده ای بگویند این بازیکن بحث پیشنهادهای خارجی را پیش می کشد تا هم محبوب سرمربی و مدیرعامل شود و هم پولش را سر وقت و جلوتر از سایر بازیکنان دریافت کند!

با این وجود خبرهای دریافتی حاکی از آن است که این بار پیشنهاد باشگاه چینی به منتظری کاملا جدی است و حتی مدیربرنامه این بازیکن سفری به چین داشته و مذاکرات موفقیت آمیزی انجام داده که به احتمال زیاد به امضای قرارداد منتهی می شود. اما حرف و حدیث های چند وقت اخیر باعث ناراحتی منتظری شده است.

دلخوری او وقتی بیشتر می شود که از زبان برخی مسئولان و شخص مدیرعامل باشگاه شنیده که در حال بازارگرمی است و مثل اینکه می خواهد تهدیدش را عملی کند و به چین برود تا ثابت کند اهل بازارگرمی نبوده است. منتظری از طریق یکی از مسئولان باشگاه برای فتح الله زاده پیغام داده: «می روم تا متوجه شوید بازارگرمی نمی کنم! » اما این پیغام منتظری سبب شد تا فتح الله زاده متوجه شود که موضوع کاملا جدی است و از منتظری خواسته تا طی جلسه ای مشکلات را برطرف کنند.

مدافع آبی پوشان که می دانست امکان دارد تا نیم فصل پول خوبی دریافت نکند در قرارداد خود بندی را قرار داده که در نیم فصل اگر پیشنهاد خوبی داشت بتواند از جمع آبی پوشان جدا شود و به همین دلیل قصد دارد بدون مشکل قراردادش را فسخ و راهی لیگ چین شود.

اولتیماتوم به منتظری

به رغم تهدید پژمان منتظری به جدایی، مدافع استقلال هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و چند روزی دست نگاه داشته تا شرایط پیش رو را بسنجد. با انتخاب وزیر جدید از گوشه و کنار خبر رسیده که بزودی بودجه قابل توجهی به پرسپولیس و استقلال اختصاص خواهد یافت و از همین رو منتظری میان رفتن و ماندن دچار تردید شده و هنوز تکلیف تیم چینی را مشخص نکرده و منتظر است تا ببیند اگر وزیر ورزش به حساب استقلال پول ریخت، در این تیم بماند.

با این وجود تردید منتظری در پاسخ به باشگاه چینی و قرار دادن آنها در لیست انتظار صدای باشگاه فوق را در آورده. از همین رو باشگاه چینی نامه ای برای مدیربرنامه های منتظری فرستاده و از او خواسته تا تکلیف این انتقال را زودتر مشخص کنند. باشگاه چینی در این نامه نوشته گزینه جایگزین منتظری انتخاب شده و اگر او جواب قطعی بدهد که می آید یا نمی آید، آنها هم برای تیم شان بهتر تصمیم می گیرند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات