بازیکن سابق تیم استقلال گفت: حضور بازیکنان دو ملیتی برای فوتبال ایران و تیم ملی مفید است.

به گزارش افکارنیوز ، بازیکن سابق تیم استقلال گفت: حضور بازیکنان دو ملیتی برای فوتبال ایران و تیم ملی مفید است.

فریدون زندی در خصوص شرایط خود و استقلال صحبت کرد.

*بازی استقلال مقابل ملوان را چطور دیدی؟

بازی خوبی بود. به نظرم استقلال در این دیدار با برنامه و منطقی فوتبال بازی کرد و توانست به برد برسد. با توجه به اینکه این تیم دو بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشت، به نظرم خوب کار کرد و با برتری که مقابل ملوان کسب کرد خود را جزو مدعیان اصلی قهرمانی قرار داد.

*فکر می کنی استقلال در ادامه کار هم بتواند موفق عمل کند؟

استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و من یادم نمی آید زمانی استقلال هدفی برای قهرمانی نداشته باشد. به نظرم با وجود اینکه استقلال در نیم فصل اول در فشار بازی های آسیایی و لیگ بود و مصدومان زیادی را داشت، خوب کار کرد با این شرایط می توان این پیش بینی را داشت که استقلال در نیم فصل دوم بازهم موفق عمل کند.

*در قطر بازی های استقلال را تعقیب می کنی؟

بله، اصولاً بازی های استقلال را می بینم مگر وقتی که در فیزیوتراپی باشم.

*شرایط مصدومیتت چطور است؟

هر روز فیزیوتراپی می کنم و این طور که روند درمانم خوب بوده به احتمال زیاد می توانم زودتر از شش ماه به میادین بازگردم.

*تصاویر که عمق آسیب دیدگی ات را خیلی بالا نشان می داد؟

درست است، انعکاس تصویری این مصدومیت خیلی بالاتر از آسیب دیدگی بود که داشتم در عکس طوری مصدومیتم نشان داده شده بود که انگار پایم کنده شده است، اما شدت آن کمتر از چیزی است که در تصاویر دیدید.

*اصلاً آن لحظه چه احساسی داشتی؟

دقایق اول اصلاً احساس درد نمی کردم وقتی آمبولانس آمد تا من را به بیرون از ورزشگاه ببرد تازه دردم شروع شد. برای هر بازیکن مصدومیت یک اتفاق بد است و برای من هم همین طور بود.

*شرایط الاهلی در لیگ قطر چطور است؟

شرایط بدی نداریم. البته از وقتی من دچار مصدومیت شدم تیم مان چند امتیازی از دست داد، اما دو هفته اخیر خوب کار کرد و به پیروزی رسید.

*شما اولین بازیکن دوملیتی بودید که به فوتبال ایران وارد شدید و بعد از شما کارلوس کروش چند بازیکن جدید دوملیتی را به تیم ملی دعوت کرد این اتفاق را چه طور ارزیابی می کنید؟

به نظرم اتفاق خوبی برای فوتبال ما است. شما نگاه کنید در چند بازی اخیر ایران چقدر دژاگه یا قوچان نژاد نقش کلیدی در تیم داشتند؟ ! به نظرم استفاده از بازیکنان دوملیتی در تیم ملی می تواند به نفع فوتبال ما هم باشد. همان طور که الان خیلی از کشورهای حرفه ای فوتبال هم همین کار را انجام می دهد.

*جواد نکونام کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا شده. فکر می کنید او بتوان این عنوان را به دست بیاورد؟

به نظرم حق نکونام است که مرد سال آسیا شود. او توانسته به عنوان کاپیتان تیم ملی همراه ایران به جام جهانی برود و با استقلال هم به عنوان یک بازیکن کلیدی حضور در نیمه نهایی بازی های آسیایی را تجربه کند. با این شرایط من فکر می کنم نکونام به نسبت دو بازیکن دیگر کره ای و چینی استحقاق بیشتری برای دریافت این عنوان را داشته باشد و امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات