پست جدید برای نویدکیا

طرفین بر سر جزئیات پست نویدکیا در چارت مدیریتی باشگاه به توافق رسیده اند و طی چند روز احتمالا حکم آن اعلام خواهد شد.

گروه ورزشی - محرم نویدکیا کاپیتان کهنه کار و همیشه مصدوم سپاهان یکی از مهم ترین عناصر زرد ها محسوب می شود که در معادلات سپاهان در یک دهه اخیر نقش کلیدی و انکار ناپذیری داشته است.

به گزارش افکارنیوز ؛
نویدکیا در سپاهان نقشی فرا تر از یک کاپیتان معمولی و یک بزرگ تر دارد و معمولا در تصمیمات کلان و کلیدی این تیم تاثیرگذار است. با دوری طولانی مدت نویدکیا از میادین به دلیل مصدومیت کهنه زانو، او قصد بازگشت به میادین را ندارد و تصمیم گرفته تا نقشی کلیدی و تعیین کننده در امور مدیریتی سپاهان بر عهده بگیرد.

در همین رابطه محرم در طول یکی دو هفته اخیر چند باری با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان جلسات محرمانه و طولانی مدتی برگذار کرده و درباره این مساله با او مذاکره کرده است.

جلساتی که حتی ترابیان مدیرعامل باشگاه و رئیس هیات مدیره نیز از ان اطلاعی نداشته و در ان حضور نداشته است! جالب اینکه این جلسات اغلب خارج از ساعت کاری و در ساعات پایانی شب برگزار شده تا کمتر اخبار آن در رسانه ها بازتاب پیدا کند و ظاهرا طرفین بر سر جزئیات پست نویدکیا در چارت مدیریتی باشگاه به توافق رسیده اند و طی چند روز احتمالا حکم آن اعلام خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات