ترکی؛

داور بین المللی فوتبال گفت: «ما اصلا پول نمی خواهیم. همه بچه های ما شغل های شریف و آبرومند دارند و برای پول قضاوت نمی کنند. »

به گزارش افکارنیوز ، محسن ترکی در گفتگوی تلفنی با برنامه ۹۰ عنوان کرد: «همه می دانند محسن ترکی هیچ وقت اهل حاشیه نبوده و همیشه از رسانه ای شدن دوری کرده است. هنوز هم اعتقاد دارم مسائل داوری باید در جامعه داوری رفع شود. »

وی سپس خطاب به فریدون اصفهانیان و رضا غیاثی که میهمان برنامه بودند گفت: «این روزها زمان لبخند زدن نیست. داوری کشور دو ماه سخت را سپری کرده است و این دوستان نباید لبخند بر لب داشته باشند. »

ترکی درباره تصمیم خود مبنی بر عدم قضاوت در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: «پس از بازی کذایی، ابلاغی به من داده شد که از بازی هایی بود که من عاشق قضاوت آن بودم. اما چون یک هفته سخت را پشت سرگذاشته بودم و یک موضوع را هر روز در جمع مردم مرتبا باید توضیح می دادم ترجیح دادم قضاوت نکنم. من شاید بیشتر از محسن قهرمانی ناراحت نشده بودم و حتما کمتر از او ناراحت نشده بودم. بنابراین اس ام اسی به اصفهانیان دادم که باید حرکتی انجام شود. او بزرگ تر من بود اما با این حرکت خواستم نشان بدهم که آمادگی داوری را ندارم. »

وی افزود: «پس از آن، به همراه داوران، نامه ای برای کفاشیان نوشتیم که فشار از روی جامعه داوری برداشته شود. در این نامه خواستیم اگر ناسالمی هست، با آن برخورد کنید و مساله را رها نکنید. همیشه به داوری اتهام زده می شود اما هیچ وقت پیگیری نمی شود. »

ترکی درباره اینکه چه زمانی ابلاغ حضور در کلاس داوری را دریافت کرده است گفت: «این ابلاغ پنجشنبه شب برای من فکس شد. باید چهارشنبه شب به تهران می آمدم اما پس از برگزاری کلاس ابلاغ داده شد. »

وی ادامه داد: در ماه های اخیر مصاحبه ای از اصفهانیان منتشر شده بود که با من برخورد می شود. حتی، دو، سه روز مانده به کلاس هم مصاحبه ای بود که چند نفر از دوستان با من تماس گرفتند و گفتند این بحث به خود ما هم برخورد. من یک شب با اصفهانیان تماس گرفتم و گفتم از خبرگزاری های مختلف تماس گرفته اند و گفته اند اصفهانیان گفته است ترکی مشکل روحی دارد. او گفت روزنامه ها می نویسند. من می توانستم همانجا بگویم خودش مشکل روحی دارد اما به اصفهانیان گفتم اگر بحثی هست به خودم بگویند. »

ترکی درباره اینکه قرار است مبلغ قضاوت داوران لیگ برتر ۳۰ درصد افزایش پیدا کند گفت: «ما اصلا پول نمی خواهیم. همه بچه های ما شغل های شریف و آبرومند دارند و برای پول قضاوت نمی کنند. پس از ۳ سالی یک کاری کردند. تازه هنوز که ۳۰ درصد به مبلغ قضاوت ها اضافه نشده است چرا می آیند و این بحث ها را رسانه ای می کنند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات