گزارش جلسه تمرین قرمزهای موسفید

دومین تمرین پیشکسوتان پرسپولیس با سرمربیگری علی پروین و ستاره های سابق این باشگاه در ورزشگاه کارگران برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، دومین تمرین پیشکسوتان پرسپولیس با سرمربیگری علی پروین و ستاره های سابق این باشگاه در ورزشگاه کارگران برگزار شد. پروین در نقش سرمربی پرسپولیس با لباس شخصی و البته یک سوت، سرخ ها را تمرین داد و مهمانان ویژه ای مثل رویانیان، پیمان و مهراب قاسم خانی و زانیار خسروی از جایگاه ویژه و کوچک کارگران و بی نظمی که وجود داشت در ماشینش لباس عوض کرد تا پیمان و مهراب را نزد علی پروین ببرد.

چاق سلامتی سلطان با قاسم خانی ها

علی پروین که از تماشاگران ویژه سریال پژمان بود، احتمالا برای اولین بار برادران قاسم خانی را از نزدیک می دید. قاسم خانی ها که همیشه گفته بودند پرسپولیسی ها دو آتشه هستند در برخورد با سلطان سرخ ها لحظه ای خنده از لب شان نمی افتاد. سلطان خیلی زود رفت سر اصل مطلب و صحبت در مورد سریال پژمان را شروع کرد: «اون اولش که سریال پژمان شروع شد، فکر کردم همه اش رو خود این پژمان تکی می خواد بازی کنه! ولی بعدش دیدم که یکسری دیگه اومدن توی سریال دیدم خوب شد. نه اینکه پژمان خوب نباشه، می ترسیدم که همش پژمان باشه. اتفاقات گفتم بچه ها براش دست بزنن! سریال تون هم عالی بود… خیلی خندیدم… دستتون درد نکنه! »

قاسم خانی ها از توجه او به سریال پژمان و تمجیدهایش تشکر کردند و پس از گپ و گفت با او به سراغ مجتبی محرمی رفتند.

محرمی به سروش صحت سلام رساند

پیمان و مهراب که در زمان بستری شدن محرمی قصد داشتند سری به بیمارستانبزنند و از شماره هشت سابق سرخ ها عیادت کنند، از دیدن او آن هم در تمرین خیلی خوشحال شدند. محرمی که در زمان پخش سریال پژمان بارها به تعریف از نوشته های قاسم خانی پرداخت، هرگز تصور نمی کرد که در تمرین پیشکسوتان آنها را از نزدیک ببیند: «فکر نمی کردم که شماها اینجا باشین. وقتی پژمان گفت، فکر کردم شوخی می کند. به هر حال خیلی خوشحال شدم و همیشه موفق باشین و کاراتون گل کنه. »

محرمی برای سروش صحت هم پیغام فرستاد: «راستی سلام به آقای سروش هم برسونین. کارای صحت رو خیلی دوست دارم. » را درآورد و در گوش او از همان «میومیو» های معروف می کرد. فرشاد پیوس، علی انصاریان فنونی زاده و هاشمی نسب حین گرم کردن برای مهمانان ویژه تمرین سلام و بوسه فرستادند و بالاخره جمشید زارع قائم مقام مستعفی پس از مدت ها با سردار آشتی کرد. هر چند که بعضی از بازیکنان کمی با هم سرسنگین بودند ولی احترام و رعایت حرمت پیشکسوت ها در تمرین سرخ ها به خوبی به چشم می خورد.

رهبری فرد مصدوم شد

در جریان تمرین دیروز اتفاق جالبی افتاد و بهروز همانند سریال پژمان دچار آسیب دیدگی شد. رهبری فرد جلسه قبل از انتخاب نفرات اصلی تیم، به دلیل سر خوردن از پله دچار آسیب دیدگی شدو جالب اینکه حتی دکتر زرینه هم حاضر نشد به کاستاکورتای سرخ ها آمپول مسکن تزریق کند.

امامی فر جان می دهد برای نقش منفی

از پیمان قاسم خانی در مورد تیم مورد علاقه اش می پرسیدند که با پاسخ جالبی از سوی «آقای نویسنده» روبرو می شدند: «از همین لباس قرمزی که پوشیدم می تونین بفهمین که طرفدار کدوم تیم هستم. من و مهراب از بچگی پرسپولیسی بودیم. در کارگران دنبال شکارم. اینجا چهره هایی می بینم که چشم رو می گیرن، مثلا امامی فر چهره بدجنسی داره و جون می ده برای نقش های منفی! »

صحبت های علی پروین در تمرین دیروز پیشکسوتان شنیدنی بود، در حالی که کلی چهره سرشناس و مطرح در تمرین پرسپولیس حضور داشتند، پروین صحبت هایی کرد که خیلی عجیب به نظر می رسید. سلطان سرخ ها که گویا با دیدن قاسم خانی ها حسابی طناز شده بود به شوخی و خنده حرف های عجیبی در جمع سرخ ها زد: «اگر عقب بیفتین در این چیز رو باز می کنم… چی می گن؟ اسم اونجا چی بود؟ آهان… رختکن! اگه عقب بیفتین در رختکن رو مثل باغ وحش باز می کنم همه بریزن توی زمین و یه کاری بکنن! »

سلطان باز هم از آن دیالوگ های نابش می گوید: «اگه خودم بازی می کردم که نمی ذاشتم این حرف ها باشه چون من از باخت بدم می یاد. اون وقت ها که ما بازی می کردیم این حرف ها نبود. اگه عقب می افتادیم اونقدر بازی می کردیم تا هوا تاریک بشه. اگه توی نور هم گل نمی زدیم، چراغ ماشین ها رو روشن می کردیم و اونقدر زیر نور بازی می کردیم که بالاخره ببریم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات