مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه به استقلال رفتم پشیمان نیستم و اگر زمان به عقب برگردد بازهم به این تیم خواهم رفت.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی هاشمی نسب ابتدا در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از تصمیم جنجالی او برای پوشیدن پیراهن تیم رقیب گفت: در این سال ها هزاران بار در این مورد از من سئوال شده است و نمی دانم چرا این بحث ها تمام نمی شود. من باید به خاطر شرایط خانواده ام به استقلال می رفتم و اتفاقاً خیلی هم به این موضوع فکر کردم. الان هم می گویم که از آن تصمیم پشیمان نیستم و اگر زمان به عقب برگردد دوباره چنین تصمیمی می گیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا بعد از جدایی از پرسپولیس، گفتی که دنبال انتقام هستی و خودت را همیشه استقلالی می دانی؟ » ، تاکید کرد: من بعد از آن اتفاق هیچ وقت نگفتم که استقلالی هستم یا پرسپولیسی و همیشه می گویم که این ۲ تیم را دوست دارم. البته پیش از این بارها گفته ام که از بچگی عاشق پرسپولیس بوده ام اما الان دوست ندارم هواداران ۲ تیم را ناراحت ببینم. به همین دلیل دوست دارم همیشه این ۲ تیم نتیجه بگیرند تا هواداران شان خوشحال باشند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه دلایل اختلافش با پروین چه بوده است، گفت: من اختلاف خاصی با او نداشتم و می توانید از خودش سئوال کنید. رفتن به استقلال هم بیشتر به این خاطر بود که باید به آینده خود و خانواده ام فکر می کردم. در ضمن بهتر است در خصوص رفتن من به استقلال پروین صحبت کند. من همیشه پروین را دوست دارم و خودش این را می داند. علی آقا هم به من همیشه لطف دارد و خوشحالم که با حضور در جمع پیشکسوتان پرسپولیس، خاطرات گذشته برایم زنده شد.

هاشمی نسب در خصوص دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با میلان خاطر نشان کرد: بازی کردن مقابل ستاره های سابق میلان که در دنیا بهترین بودند جذابیت های خاص خودش را دارد. امیدوارم هواداران پرسپولیس هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند و ستاره های سابق تیم شان را ببینند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات