حسن زاده:

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حرف اول و آخر را در خصوص پرونده قهرمانی کمیته انضباطی می زند ما هم هنوز نظر خود را اعلام نکرده ایم.

به گزارش افکارنیوز ، اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: پرونده محسن قهرمانی پس از تحقیقات در هیئت بررسی، دوشنبه هفته گذشته به دست ما رسید و کمیته انضباطی هم نمی خواهد در این مورد عجله کند.

وی تصریح کرد: این پرونده از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قشری از فوتبال را درگیر کرده است به علاوه اینکه حفظ حرمت مومن هم مهم است و به همین دلایل نمی خواهیم زود تصمیم بگیریم اما حرف اول و آخر را کمیته انضباطی می زند و از برخی مسئولان که در این خصوص اظهار نظر می کند خواهش می کنم که با پیش داوری یا صحبت های احتمالی در مصاحبه های خود حکم صادر نکنند.

حسن زاده در خصوص اینکه آیت الهی پیش از این اعلام کرده بود که قهرمانی تبرئه شده است گفت: این را قبول ندارم که آیت الهی همچنین حرفی زده باشد و این را شما می گویید، من از همکاران در فدراسیون فوتبال با شجاعت درخواست کرده ام که در مصاحبه های خود در خصوص حکم قهرمانی اظهار نظر نکنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما حاصل تحقیقات کمیسیون اصل ۹۰ را در اختیار نداریم و خودمان جداگانه مشغول بررسی حکم هستیم، اولین گام ما هم این است که از رونیان و یا دایی دعوت کرده ایم تا روز یکشنبه برای توضیح گفته های خود به کمیته انضباطی بیایند.

وی اضافه کرد: علت دعوت ما از رویانیان و دایی این است که آنها در مصاحبه های خود مطالب جدیدتری را نسبت به مدارکی که ارائه کرده بودند مطرح کردند و به همین دلیل می خواهیم در خصوص اظهاراتشان تحقیق کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات