انتشار خبردرگیری فیزیکی سعید شیرین، سرپرست تیم پرسپولیس با هادی نوروزی واکنش شیرینی را به همراه داشته است. گفته می شود درگیری فزیکی میان این دو رخ داده اما سرپرست پرسپولیس به شدت این خبررا تکذیب کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، گفته می شود هادی نوروزی و سعید شیرینی، سرپرست تیم پرسپولیس با هم به درگیری فیزیکی پرداختند و این موضوع در رسانه ها نیز بازتاب داشته است. ظاهرا درگیری فیزیکی بین این دو با وساطت شاهدان عینی ختم به خیر شده.

البته سعید شیرینی به کلی منکر چنین دعوایی شده و در واکنش به انتشار این اخبار می گوید: «درگیری فیزیکی نه در شان من است و نه هادی نوروزی. البته به نظر من این بازیکن زحمتکش ما کمی برای جدایی از پرسپولیس عجله کرد و از شرکت در تمرینات در حالی سر باز زد که در لیست مازاد دایی نبود.

با این وجود علی دایی اعتقاد دارد بازیکنی که دلش با تیم نباشد می تواند جدا شود و ما هم قصد نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم اما فراموش نکنید پرسپولیس ۶ سال برای رشد نوروزی زحمت کشیده و نمی توان حق و حقوق مسلم باشگاه را نادیده گرفت. » البته هادی نوروزی هرگز تا کنون در این باره اظهار نظری نکرده که این رویه ابهام درباره صحت نداشتن درگیری او با شیرینی را بیشتر کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات