معاونت پزشکی و علوم ورزشی استقلال گفت: شایعاتی که در مورد حیدری گفته می شود صحت ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر امین نوروزی گفت: هاشم بیک زاده هیچ مشکلی برای همراهی استقلال مقابل گسترش فولاد ندارد. مصدومیت این بازیکن به طور کامل رفع شده و بعد از انجام تمرینات بدنسازی تحویل تیم داده شده تا بتواند از این پس استقلال را در بازی های لیگ همراهی کند.

وی در ارتباط با وضعیت خسرو حیدری اعلام کرد: متاسفانه شایعات عجیبی در خصوص وضعیت حیدری شنیده می شود که به هیچ وجه صحت ندارد. ما امروز هم از این بازیکن تست گرفتیم که خوشبختانه هیچ مشکلی نداشت، اما نظر مربی بدنساز این است که چون حیدری انتهای برنامه های بدنسازی خود را طی می کند در بازی با گسترش فولاد از او استفاده نشود، اما این بازیکن از بازی با سپاهان می تواند به تیم اضافه شود.

روز گذشته در برخی سایت های خبری عنوان شده بود: «پس از گذشت ماه های مدید مدیران استقلال و کارلوس کی روش و وابستگانش بر سر این که چه کسی باعث آسیب دیدگی مزمن خسرو حیدری و هاشم بیک زاده و به خصوص نفر اول شده و در این زمینه مسوول است، به نتیجه ای واحد نرسیده اند و هر دو طرف با قاطعیت هرچه بیشتر طرف مقابل را مقصر می دانند حال آن که هر دو بهتر از من و شما می دانند که هر دو سوی ماجرا مقصرند زیرا به سبب تأثیر فراوان حیدری روی بازی تهاجمی دو تیم مذکور، مربیان استقلال و مسوولان کادر فنی تیم ملی با آگاهی کامل از سالم نبودن حیدری و نیاز وی به معالجه اساسی، او را با حالت «نیمه مصدومیت» به میدان فرستادند و جراحت وی را که شاید با درمانی یک ماهه و کامل و مداوای ریشه ای به کلی بهبود می یافت مزمن و بدتر ساختند و کار به جایی رسیده است که وی در یک ماه اخیر بازی نکرده و بدتر آن که بعد از بازگشت هم احتمال مصدوم شدن مجدد وی به سبب مزمن شدن آسیب دیدگی اش وجود دارد. »

معاونت پزشکی و علوم ورزشی استقلال در خصوص حضور بعضی از بازیکنان استقلال در کلینیک اظهار داشت: این نفرات از نظر مصدومیت مشکلی ندارند و خوشبختانه ما در حال حاضر بازیکن مصدومی نداریم، اما از آنجا که کلینیک ما مجهز به دستگاه های بدنسازی است این بازیکنان برای بالا بردن آمادگی بدنی شان با توصیه کادرفنی به کلینیک آمده و تمرینات قدرتی و تعادلی را انجام می دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات