سرپرست پرسپولیس پس از حرف هایی که همیشه به بازیکنان جدا شده پرسپولیس می گوید، این بار یک سیلی خورد.

به گزارش افکارنیوز ، روزنامه ورزشی شوت امروز تیتر یک خود را به درگیری هادی نوروزی و سعید شیرینی در دفتر رویانیان اختصاص داده بود. آنها از سیلی نوروزی به شیرینی مطلبی را روی جلد داشتند که این موضوع واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس را در پی داشت.

باشگاه پرسپولیس هر بازیکنی که بخواهد از این تیم جدا شود را به شدت اذیت می کند و نه تنها پول او را کامل پرداخت نمی کند بلکه از او پول هم می خواهد. نوروزی نیز چنین وضعیتی داشته و با اینکه در لیست مازاد دایی جای داشته، وقتی به دفتر باشگاه رفته تا رضایتنامه اش را برای حضور در نفت بگیرد با صحبت های عجیب شیرینی روبرو می شود.

شیرینی به نوروزی می گوید باید به پرسپولیس حق رشد بدهد! بالاخره فردی که به تازگی وارد فوتبال شده نباید هم چیزی از حق رشد و اینکه چه بازیکنانی باید این هزینه را بپردازند اطلاعی داشته باشد.

نوروزی در جواب شیرینی گفته: «حق رشد برای بازیکنی است که از ۱۳ سالگی زیر نظر شما و با امکانات شما کار کند و شما بخواهید در ۲۰ سالگی او را بفروشید. نه برای من که کل جوانی ام را برای این تیم گذاشتم و ۶ سال اصلی فوتبالم را در این تیم گذراندم. »

گویا سرپرست پرسپولیس راضی نمی شود و درگیری بالا می گیرد تا اینکه نوروزی با سیلی به صورت شیرینی می زند. البته سعید شیرینی در گفتگویی که امروز  داشت از شکایت خود از آن روزنامه گفته: «متاسفانه و برخلاف میل باطنی ام مجبورم از طریق وکیل باشگاه از نشریه ای که این خبر کذب را به چاپ رسانده شکایت کنم. درگیری فیزیکی نه در شان من است و نه هادی نوروزی. البته به نظر من این بازیکن زحمتکش ما کمی برای جدایی از پرسپولیس عجله کرد و از شرکت در تمرینات در حالی سر باز زد که در لیست مازاد دایی نبود. »

این حرف های شیرینی در حالی زده می شود که دایی خیلی وقت است اعلام کرده هادی نوروزی را نمی خواهد و حتی جایگزین او در تیم را هم مشخص کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید آن روزنامه خبر امروزش را تکذیب می کند یا سندی مبنی برای این اتفاق دارد. شاید خود هادی نوروزی بهترین فرد برای شهادت دادن در این ارتباط باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات