هافبک برزیلی مد نظر تیم استقلال کمتر از ۳ هفته دیگر به ایران می آید.

به گزارش افکارنیوز ، هافبک برزیلی مدنظر تیم استقلال کمتر از ۳ هفته دیگر به ایران می آید. این در حالی است که مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر از روز جمعه این هفته آغاز می شود.

دلیل دیر آمدن هافبک برزیلی استقلال به زمان نقل وانتقالات زمستانی برمی گردد، چرا که تیم های ایرانی اگر بخواهند بازیکن خارجی جذب کنند باید در زمان نقل وانتقالات زمستانی اقدام به جذب بازیکن خارجی کنند. زمان نقل وانتقالات زمستانی اول ژانویه یعنی ۱۱ دی ماه آغاز می شود.

غلام نژاد استقلالی شد؟

خبر دیگر از آبی پوشان اینکه آنها برای جذب مجید غلام نژاد از تیم سایپا به مسئولان این تیم چک یک ماهه دادند ولی مسئولان سایپا این مسئله را نپذیرفتند و خواستار چک روز از استقلالی ها شدند. سایپایی ها که دل خوشی از انتقال امین منوچهری به استقلال نداشتند این موضوع را به مسئولان استقلال یادآوری کردند. به همین دلیل در حالی که مسابقات نیم فصل دوم از روز جمعه آغاز می شود، غلام نژاد هنوز نتوانسته با استقلال قرارداد ببندد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت: با محبت مدیرعامل محترم باشگاه سایپا مشکل جذب غلام نژاد حل شده است. غلام نژاد را استقلالی بدانید و قرارداد او به زودی با استقلال ثبت می شود.

رضایی آبی پوش نمی شود

در هفته های اخیر بحث حضور شیث رضایی بازیکن پیشین پرسپولیس در استقلال مطرح شده بود اما فتح الله زاده در این باره گفت: کسی از کادر فنی درباره جذب شیث رضایی صحبتی انجام نداده و ما در حال حاضر به دنبال کارهای مربوط به جذب غلام نژاد هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات