برلوسکونی:

رئیس و مالک باشگاه میلان اعلام کرد از این پس مدیریت اجرایی روسونری بر عهده ۲ شخص خواهد.

به گزارش افکارنیوز ، سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان برای پایان دادن به اختلافات داخلی در کادر مدیریتی باشگاه به خصوص اختلاف میان آدریانو گالیانی، نایب رئیس و مدیرعامل باشگاه با باربارا برلوسکونی، دختر مالک و عضو هیئت مدیره باشگاه، تصمیم گرفته مسئولیت مدیریت اجرایی روسونری را میان این ۲ نفر تقسیم کند. برلوسکونی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میلان از این به بعد ۲ مدیرعامل خواهد داشت: آدریانو گالیانی و باربارا برلوسکونی.

راه حلی که نخست وزیر پیشین ایتالیا برای حل اختلافات داخلی باشگاه میلان پیشنهاد داده حاصل مذاکرات در جلسه ۴ ساعته ای بود که میان او و نایب رئیس و مدیرعامل فعلی باشگاه صورت گرفت.

گالیانی ۳ روز پیش میلانی ها را با اعلام اینکه قصد کناره گیری از سمت خود دارد ترساند، هرچند که برلوسکونی روز گذشته (شنبه) تاکید کرد گالیانی در جمع قرمزومشکی پوشان خواهد ماند.

برلوسکونی افزود: ما برای شیوه اداره و سازماندهی باشگاه به توافقی دست پیدا کردیم که بر اساس آن از این پس میلان ۲ مدیرعامل خواهد داشت. یکی از آنها آدریانو گالیانی است که امور ورزشی باشگاه را مدیریت خواهد کرد و دیگری باربارا برلوسکونی است که مدیریت سایر امور را بر عهده خواهد داشت. من نیز قول داده ام که از این به بعد بیش از پیش به باشگاه و تیم نزدیک باشم.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا با محول شدن مسئولیت امور ورزشی تیم به گالیانی، مشخص نیست که آیا پائولو مالدینی، کاپیتان و مدافع پیشین میلانی ها که گزینه باربارا برلوسکونی برای تصدی پست مدیرفنی بود به جمع مدیران باشگاه خواهد پیوست یا خیر. در همین حال این شبکه اعلام کرده است که گالیانی پس از جلسه ای با برلوسکونی اولین قدم را برای برگرداندن آرامش به باشگاه برداشته و طی تماسی با باربارا برلوسکونی از آمادگی خود برای همکاری با وی در مدیریت امور میلان یاد کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات