دارنده مدال برنز مسابقات جهانی لهستان با بیان اینکه وزنه بردار حق ندارد بگوید مربی مرا عوض کنید گفت: امیدوارم خانواده وزنه برداری بار دیگر کنار یکدیگر جمع شوند.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا براری در ارتباط با غیبتش در هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری اظهار داشت: من ۳ هفته اول را روی تخته رفتم و وزنه زدم اما این هفته مربیان گفتند که استراحت کن با این حال من به اهواز نیز رفتم اما بنا به توصیه مربیان قرار شد در هفته آخر روی تخته بروم.

وی افزود: ما در وزن خودمان ۴ نفر هستیم که برای تیم حفاری روی تخته می رویم به همین دلیل هر کسی که آماده تر باشد می تواند در لیگ شرکت کند. در این هفته نیز رکوردهای لیگ خوب بود و وزنه های قابل توجهی زده شد. حامد مجیدی نیز بسیار خوب کار کرد و با این که بیرون از اردو بوده اما عملکردش قابل توجه بود.

وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی جای بهترین ها است و باقری نیز کارنامه مشخصی دارد و این که باقری بماند و برود تشخیص رئیس فدراسیون است. بی تردید اگر باقری بماند به نفع وزنه برداری و همچنین ملی پوشان است و پرچم ایران باز هم می تواند مانند گذشته در میادین ورزشی به اهتزاز درآید. به اعتقاد من پس از آشتی کنان در برنامه تلویزیونی، خانواده وزنه برداری باید بار دیگر دور یکدیگر جمع شود. وزنه برداری ورزشی رکوردی است و این که هرکس المپیکی باشد به اردو برود، درست نیست. جدا از آن یک وزنه بردار حق ندارد بگوید مربی مرا عوض کنید و یا آن را نگه دارید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات