وزنه بردار تیم ملی حفاری گفت: با یک بار وزنه زدن در لیگ برتر توانستیم بالاتر از تیمی که کل نفرات آن ملی پوش هستند، قرار بگیریم.

به گزارش افکارنیوز ، کیانوش رستمی درباره عملکرد خود در هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری، اظهار کرد: سطح مسابقات به گونه ای نبود که بخواهم خیلی وزنه های سنگینی را بزنم. بنابراین در یک ضرب وزنه های ۱۶۰ و ۱۷۰ کیلوگرمی را مهار کردم. در دو ضرب نیز وزنه های ۱۹۰ و ۲۰۰ کیلوگرمی را بالای سر بردم. با این حال دو حرکت نگه داشته بودم تا نشان بدهم با هشت روز تمرین در خانه و شرایط بیرون از اردو هم می توانم خوب کار کنم. اما در کل لزومی نداشت در مسابقات داخلی فشار زیادی به خودم وارد کنم.

برنده مدال برنز المپیک ادامه داد: البته در فکرم بود در مرحله چهارم لیگ برتر بیشتر از این وزنه بزنم، اما گفتم بهتر است در مسابقه پایانی بهتر کار کنم و چون مسابقات به صورت تیمی است مهم این بود که برای تیم امتیاز بیاوریم و خدا را شکر با یک مرتبه شرکت کردن توانستیم امتیاز تیم را برگردانیم و از تیمی که کل نفرات آن ملی پوش هستند بالاتر قرار بگیریم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که چقدر به قهرمانی ملی حفاری امید دارد؟ بیان کرد: ان شاءالله که قهرمان می شود، خدا بزرگ است. با این وجود، نواب هنوز در لیگ وزنه نزده. او هم در هفته پایانی بر روی تخته برود نشان می دهیم ملی حفاری چه تیمی است. البته نمی گویم حتما اول می شویم، اما تلاش خواهیم کرد با بهترین رویه کار کنیم چرا که ملی حفاری همیشه لیاقت بهترین ها را داشته است.

دارنده نشان برنز المپیک لندن با بیان این که مدت زیادی است با رضازاده صحبتی در مورد تیم ملی نداشته، تصریح کرد: ما منتظریم تا ببینیم چه چیزی اتفاق می افتد، اما برگزاری اردوی تیم ملی را به تاخیر می اندازند تا شاید کوروش باقری به تیم ملی برگردد. وقتی او استعفا کرده چرا قضیه را کش می دهند تا زمان بگذرد. در حالی که باید هفت – هشت ماه قبل از آغاز مسابقات جهانی و بازی های آسیایی تمرینات را شروع کنیم، اما با این کار یک جورایی می خواهند به خواسته مان نرسیم.

وی افزود: کوروش باقری که رفته است. مربی ای را در نظر بگیرند که خوب باشد و منش پهلوانی داشته باشد. همچنین موقعیت وزنه بردارها برایش مهم باشد نه موقعیت خودش.

رستمی با اشاره به اولین حضور بهداد سلیمی در یک مسابقه رسمی پس از مدت ها گفت: از حضور مجدد بهداد سلیمی خیلی خوشحالم. بهداد نشان داد هنوز قوی ترین وزنه بردار است همچنین نشان داد که از خیلی از افراد که فقط مصاحبه می کنند، بالاتر است. بهداد هیچ موقع مصاحبه نکرده که بگوید من بهترینم و این منش پهلوانی او را نشان می دهد. سلیمی در لیگ برتر با هیچ، بهترین نتیجه را گرفت و به آنچه که می خواست رسید.

وی در پایان درباره برنامه های خود در آینده بیان کرد: در حال حاضر تمرین هایم را به نحو احسن انجام می دهم و می خواهم نشان دهم هنوز همان وزنه بردار هستم و با تمرین های خودم نیز می توانم به آمادگی لازم برسم. در واقع تصمیم دارم بهتر از قبل باشم و در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی نشان بدهم آن چیزی را که می خواهم را واقعا به دست می آورم. همچنین قصد دارم رکورد دنیا را جابجا کنم.

وزنه بردار تیم ملی حفاری در پایان گفت: هنوز از پاداش های کمیته ملی المپیک خبری نشده، پاداشی هم که فدراسیون داده به طور کامل نبود و قرار شده مابقی آن را بعدا پرداخت کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات