به دنبال بدقولی مسئولان باشگاه پرسپولیس درپرداخت هزینه صدور رضایتنامه باشگاه عجمان برای محمد رضا خلعتبری این باشگاه در پی شکایت از باشگاه پرسپولیس است تا به باقی مانده پولی که باید از پرسپولیس می گرفت برسد.

به گزارش افکارنیوز ، پرونده مربوط به انتقال خلعتبری از عجمان به پرسپولیس، پیچ و خم بیشتری پیدا کرده و مشکلات جدیدی را سدراه پرسپولیسی ها قرار داده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که با رایزنی های فراوان توانسته بودند نظر عجمانی ها را برای پرداخت اقساطی پول مربوط به صدور رضایتنامه خلعتبری جلب در پرداخت قسط دوم این بازیکن دچار مشکل شده اند. حسین هدایتی که قسط اول را پرداخت کرده بود، ضمن امتناع از پرداخت قسط دوم صراحتا اعلام کرد که پرسپولیسی ها فرد خیر جدیدی را پیدا کنند تا باقیمانده پول انتقال خلعتبری را بپردازد!

با توجه به شرایط پیش آمده و گذشت مهلت پرداخت قسط دوم خلعتبری، مسئولان باشگاه عمانی چندین بار مکاتباتی را با مدیربرنامه های خلعتبری داشته اند که نتیجه ای را برای آن ها در پی نداشته است. عجمانی ها در آخرین مکاتبه خودشان مدعی شده اند که در صورت ع پرداخت نشدن قسط دوم پول مربوط به انتقال خلعتبری، از طریق مراجع قانونی پیگیر مطالبات خودشان می شوند و از باشگاه پرسپولیس و خلعتبری شکایت می کنند.

به این ترتیب پرسپولیس بعد از رهایی از حاشیه هایی که به دنبال اتفاقات بازی با سپاهان رخ داد و مدتی این باشگاه متاثر از مصاحبه های دایی و پس از آن اظهارات قهرمانی بود، حاشیه جدید را پیش روی خود می بیند.

شکایت عجمان به فیفا در صورت بی توجهی باشگاه پرسپولیس به پرداخت پول مربوط به این انتقال دردسرتازه ای را برای سرخ ها ایجاد خواهد کرد. درعین حال پرسپولیس اکنون گرفتار مشکلات مالی فراوان است و مانند بسیاری از تیم های لیگ برتر با بحران نسبی رو به رو است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات