حیدری:

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال که بعد از مدت ها دوری از میادین به خاطر مصدومیت به میادین بازگشته است تاکید کرد که در دیدار برابر سپاهان می تواند بازی کند.

به گزارش افکارنیوز ، خسرو حیدری در گفتگویی به سوالات مختلف پاسخگو بوده است که متن این گفتگو به شرح زیر است:

*در مورد آخرین شرایط خودتان صحبت کنید؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم. چند روزی است که در تمرینات گروهی تیم شرکت می کنم. جا دارد از زحمات کادرپزشکی استقلال به خصوص دکتر نوروزی، دکتر ستوده و خانم محمدی تشکر ویژه ای داشته باشم که در این مدت خیلی کمک حال بنده بودند که زودتر به شرایط ایده آل برسم.

*در مورد بازی مقابل گسترش فولاد چه نظری دارید؟

بازی خوبی را انجام دادیم و می توانستیم در این بازی به پیروزی رسیده تا به صدر جدول برسیم. چند موفقیت گلزنی هم داشتیم که متاسفانه با بی دقتی از دست دادیم. تلاش می کنیم در بازی های آینده جبران کنیم.

*به بازی مقابل سپاهان خواهید رسید؟

اگر کادرفنی صلاح بداند می توانم بعد از مدت ها در ترکیب استقلال به میدان بروم.

*در غیاب شما استقلال با کمبود در دفاع راست همراه بود و به دنبال جذب بازیکن است در این باره چه نظری دارید؟

باید بگویم دلیل تعداد بالای بازی های ملی و استقلال و فشار زیادی که روی پایم آمد باعث شد دچار آسیب دیدگی شوم باید یک تشکر هم از پژمان منتظری داشته باشم که در غیاب من در این پست بازی کرد و به نوعی جور من را کشید. با آنکه پست تخصصی او نبود. باشگاه استقلال تشخیص داده که بازیکن جذب کند. من هم از این بابت مشکلی ندارم و در دفاع راست مثل گذشته رقابت می کنم. چون دوست دارم در این پست بازی کنم.

*استقلال با تفاضل گل نتوانست قهرمانی نیم فصل را کسب کند؟

باید از قلعه نویی و فتح الله زاده تشکر ویژه ای داشته باشم. با وجود آسیب دیدگی بازیکنان تیم را به جمع چهار تیم نهایی آسیا و همچنین نایب قهرمانی نیم فصل برسانند. قلعه نویی نشان داد مربی بسیار بزرگی است و کارش را خیلی خوب بلد است شما مطمئن باشید نیم فصل دوم با جمع آوری امتیازات در پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

*پیشکسوتان پرسپولیس با میلان بازی کرد استقلال هم قرار است با گالکسی آمریکا بازی کند در این باره چه صحبتی دارید؟

فقط در مورد استقلال باید بگویم که بازی خوبی قرار است انجام بگیرد. گالکسی از جمله تیم های مطرح آمریکا است. البته فتح الله زاده نشان داده اراده کند، می تواند بهترین تیم های دنیا را هم به ایران دعوت کند.

*در مورد استقبال کم هواداران در بازی ها چه نظری دارید؟

استقلال در نیم فصل دوم به حمایت تماشاگران خود نیاز دارد و آنها باید مثل یار دوازدهم پشت ما باشند تا در کنار آنها و با حضور آنها بتوانیم از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنیم. از همه هوادارانی که در نبودن من پیگیر وضعیتم بودند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم با ارائه بازی های خوب جواب محبت آنها را بدهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات