دروازه بان ذخیره استقلال در یکی از دربی ها قهر کرده بود و آبی ها با یک دروازه بان کار را به پایان رساندند.

به گزارش افکارنیوز ، برنامه تاریخچه" شهرآوردها" که توسط مزدک میرزایی برای شبکه مستند تهیه شد، طی مدت کوتاهی توانست کلی هوادار برای خودش دست و پا کند. از آنجایی که این برنامه به کالبدشکافی اتفاقات رخ داده در دربی های قدیمی می پردازد، گاهی رازهای سر به مهری در آن افشا می شود که فهمیدنش برای همه جذاب است.

در یکی از قسمت های این برنامه که به بحث در مورد اولین دربی تاریخ لیگ برتر (بازی رفت از لیگ یکم حرفه ای) اختصاص داشت، هادی طباطبایی در مصاحبه ای جالب پرده از یک راز بزرگ برداشت: «یک نکته در جریان این بازی وجود داشت که خیلی باعث نگرانی من بود. واقعیت آن است که بعد از اعلام ارنج در رختکن توسط آقای پورحیدری، ناگهان دروازه بان دوم ما یعنی پرویز برومند به خاطر اینکه فیکس نبود قهر کرد و به خانه اش رفت! حالا ما مانده بودیم با فقط یک دروازه بان و لیستی که بسته شده و هیچ کاری اش هم نمی شد کرد. البته خوشبختانه در طول بازی اتفاق خاصی برای من رخ نداد و ما بازی را با نتیجه مساوی به پایان بردیم. »

برومند و طباطبایی در آن زمان گلرهای اصلی استقلال بودند که به تناوب در ترکیب اصلی تیم قرار می گرفتند. بدون تردید اگر آن روز اتفاقی برای طباطبایی رخ می داد، یکی از حیرت انگیزترین نتایج تاریخ دربی های تهران به ثبت می رسید. به نظر می رسد هادی و از او بیشتر پرویز برومند خوش شانس بودند که بازی بدون دردسر به پایان رسید!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات