شماره ۸ تراکتورسازی پس از بازی به سید جلال حسینی، سعید شیرینی و محمد دایی گیر داد.

به گزارش افکارنیوز ، بازی تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه حساس بوده و در این فصل به خاطر نقل و انتقالات زیادی که بین ۲ تیم صورت گرفت این حساسیت ها دو چندان شد. در بازی رفت او تیم قهرمانی اشتباهاتی کرد و تراکتوری ها معتقد بودند سوت های داور علیه تبریزی ها زده شد. به همین خاطر بازیکنان تراکتورسازی بی صبرانه منتظر بازی برگشت بودند تا ۳امتیاز را جبران کنند و حتی خط و نشان هم کشیدند.

پیش از بازی دو تیم در هفته گذشته مصدومیت علی کریمی و رسیدنش به این بازی بزرگترین علامت سوال بود و هر روز خبر جدیدی در همین خصوص به گوش می رسد. در حالیکه همه منتظر بودند ببینند او به این بازی می رسید یا نه، علی دایی خیلی خونسرد رفتار کرد و با اظهارنظری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شاید به نوعی دعواهای بعد از پایان ۹۰ دقیقه را پایه گذاشت!

برخلاف حساسیت ها و انتظاری که می رفت در ۹۰ دقیقه حاشیه خاصی به غیر از یکی، دو صحنه مشکوک به پنالتی رخ نداد. اما انگار همه منتظر بودند جهانبازی داور این دیدار سوت پایان را به صدا در بیاورد تا جنجال را شروع کنند!

* اسدی تبرئه شد

زمانی که تعدادی از بازیکنان دو تیم وسط زمین به همدیگر خسته نباشید می گفتند و دست می دادند همه متوجه درگیری ۲ کاپیتان در گوشه زمین شدند!

بعضی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفتند، ابتدا سید جلال حسینی توپ را به سمت هواداران شوت کرده و همین اقدام او برای عصبانی شدن مرتضی اسدی کافی بوده تا به کاپیتان پرسپولیس اعتراض کند. ظاهرا اسدی به حسینی گفته، " چرا توپ را شوت کردی؟ " با جواب دادن حسینی جرو بحث بالا گرفته وکار به درگیری فیزیکی کشیده. بعضی از خبرنگاران شهادت دادند که اسدی سیلی به سید جلال زده.

اما بازیکنان هر دو تیم و حتی خود سید جلال حرف دیگری می زنند. بازیکنان تراکتور می گویند: «مرتضی به وقت کشی پرسپولیسی ها اعتراض کرد و سید جلال شوتی نزد و سیلی هم در کار نبوده است. » چند بازیکن پرسپولیسی هم تائید نمی کنند. اسدی سیلی نزده و این خبر درست نبوده. حتی عکاسان هم هیچ عکسی شکار نکردند و سید جلال هم گفته، " بزرگ تر از اسدی هم نمی تواند به من سیلی بزند. "

به هر حال دو طرف دعوا کردند و سیلی زدن اسدی را هیچ کدام از بازیکنان حاضر در زمین تائید نکردند. بازیکنان دو تیم هم آنها را جدا کردند تا غائله ختم شود اما چند قدم آن طرف تر دادزدن های کریمی سوژه شد.

* جادوگر و سید جلال از خجالت هم در آمدند

ظاهرا علی کریمی پیش از بازی با پرسپولیس وقتی متوجه می شود علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی گفته، " بود و نبود علی کریمی برای ما فرقی ندارد" خیلی ناراحت شده و این دلخوری به زمین فوتبال و البته بعد از برد تراکتورسازی کشیده شد.

کریمی که خیلی ناراحت بود با سید جلال حسینی از دوستان نزدیکش درگیری لفظی پیدا کرد و به او گفته، " این طرز بازی کردن نیست" سید جلال هم که بعد از درگیری با اسدی حسابی توپش پر بود با کریمی به قول معروف دهان به دهان شد و در همین حین مسئولان پرسپولیس وارد زمین شدند تا بازیکنان شان را زودتر به رختکن ببرند اما شنیدیم همین مسئله کریمی را عصبی تر کرد.

* شیرینی کباب شد!

شماره ۸ پرسپولیس اتفاقات سال گذشته در پرسپولیس و مشکلاتی که با سعید شیرینی داشت را فراموش نکرده و به همین خاطر وقتی چشمش به سرپرست پرسپولیس افتاد کنترلش را از دست داد و از زبان شاهدان در زمین شنیدیم کلمه خاصی خطاب به شیرینی زده و حتی قصد داشته به سمت او برود. اما جلوی او را گرفتند و کریم باقری هم واسطه شد.

باقری به کریمی می گفت: " خودت را کنترل کن، علی برو رختکن ادامه نده" اما کریمی دل پری داشت و مدام داد و فریاد می کرد و حتی دوربین های تلویزیونی اعتراض جادوگر را به تصویر کشیدند. باقری هم سعی می کرد کریمی را آرام کند اما فایده ای نداشت! شیرینی که می خواست ثواب کند با عصبانیت کریمی کباب شد!

* کریمی دلخوری اش را سر برادر دایی خالی کرد

در همین حین که بزرگان و مسئولان می خواستند کریمی را آرام کنند باز هم او چشمش به یکی دیگر از پرسپولیسی ها افتاد و داغ دلش تازه شد! محمد دایی که همراه بازیکنان پرسپولیس قصد رفتن به رختکن را داشت برای اینکه اوضاع را آرام کند جلو رفت و شنیدیم کریمی به خاطر عصبانیتی که از علی دایی داشت حرف هایی زد و ناراحتی اش را به جای علی سر محمد دایی خالی کرد. کریمی که از حرف های دایی در کنفرانس ناراحت بود و حتی قبل از بازی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت تا اختلافات او با دایی ریشه ای تر شود.

هر طور بود باقری و مسئولان تراکتور کریمی را از زمین خارج کردند و شماره ۸ تراکتور در مواجهه با خبرنگاران هیچ حرفی از درگیری نزد انگار نه انگار اتفاقی افتاده و کسی هم از او سئوالی نپرسید تا تنش جدیدی درست نشود!

* روز بد حاتمی تکمیل شد

فرزاد حاتمی با پیراهن پرسپولیس اولین بازی اش را جلوی تراکتورسازی انجام داد و همین مسئله حساسیت هایی را به وجود آورده بود. بعد از پایان بازی یکی از تراکتوری ها با حاتمی هم درگیر شد و به وقت کشی این بازیکن و رفتارش اعتراض کرد اما با وساطت بزرگترها جر و بحث آنها طولی نکشید و حاتمی به رختکن رفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات