سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم از او خواستند باز هم آنها را کنار یکدیگر جمع کنند.

به گزارش افکارنیوز ، علی پروین درباره برگزاری بازی پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان، اظهار کرد: این یکی از کارهایی بود که ما می خواستیم انجام دهیم. خود من فکر نمی کردم که میلانی ها این قدر آماده باشند. شنیده ام که ۷۰-۸۰ بازی با این تیم انجام داده اند. برای ما باورش سخت بود که این کار بزرگ انجام شود، اما واقعا کار خیلی قشنگی از آب در آمد. رویانیان بسیار زحمت کشید و ما هم گفتیم برای این که قشنگ تر شود، این بازیکنان قدیمی را که بعضی هایشان با هم دعوا و اختلاف داشتند کنار هم جمع کنیم و آشتی کنانی داشته باشیم.

او ادامه داد: ما از همه دعوت کردیم، حالا برخی ها آمدند و بعضی هم نیامدند، اما اکثرشان محبت کردند. حاج حسن خمینی با یک تلفن من به اردوی ما آمد و باعث خوشحالی ما و کل ایران شد. همچنین آقایان یوسفی، هدایتی، طباطبایی و… دور و بر تیم بودند و همه چیز در این چند روز خوب بود.

پروین با اشاره به این که می خواهیم این تیم را کنار هم نگه داریم، گفت: این روزها همه اس ام اس می دهند و از من می خواهند که تیم را رها نکنیم. باید همین کار انجام شود تا این بازیکنان همیشه کنار هم باشند. من از مردم واقعا تشکر می کنم. آنها اسطوره های خود را دیدند. این باعث خوشحالی ما بود که شب قبل از بازی افرادی که در فهرست تیم نبودند هم به اردو آمدند و در کنار بازیکنان بودند.

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در ادامه گفت: کارهای اخلاقی بزرگی در این بازی انجام شد. پنجعلی بازوبند خود را به مهدوی کیا داد و خدا را شکر خداحافظی آبرومندانه ای برای او گرفتیم. در بازی با سپاهان این بچه خیلی غم انگیز رفت. در کل کار قشنگی انجام شد، دست همگی درد نکند به ویژه ریاضتی که در این چند وقت خیلی زحمت کشید.

پروین گفت: ما ۶۰ – ۷۰ نفر را کنار هم جمع کردیم واقعا کار ساده ای نبود. همه گفتند علی آقا غیر از خودت هیچ کس نمی توانست این کار را انجام دهند. واقعا بزرگان پرسپولیس مثل بهزادی، معینی، زادمهر و… کنار ما بودند و همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم کار بزرگی را انجام دهیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات