صالح:

مربی استقلال با تاکید بر اینکه تیمش مدعی قهرمانی است می گوید این تنها یک سخن نیست بلکه چیزی است که آنها به آن عمل می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، مجید صالح درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با سپاهان گفت: ما هنوز راه داریم تا به هماهنگی لازم برسیم. ما تمرینات زیادی با همه بازیکنانمان نکرده ایم و در برخی پست ها دچار خلا هستیم و با اضافه شدن بیگ زاده، خسرو حیدری و غلام نژاد برخی از مشکلات ما حل می شوند. ما درحال تلاش هستیم تا بهتر شویم و باید خودمان را علاوه بر لیگ برتر برای رقابت های آسیایی هم آماده کنیم. مثل سال گذشته که بهترین بازی هایمان را در آن مسابقات انجام دادیم و در اوج آمادگی قرار داشتیم.

او درباره بازی با سپاهان هم صحبت کرد و افزود: این دیدار بسیار سخت است. آنها چه در تهران و چه در اصفهان برابر استقلال یک تیم محکم و قوی هستند که نمایش خوبی را به معرض نمایش می گذارند. ما فصل گذشته سنت شکنی کردیم و بعد از مدتها این تیم را در اصفهان شکست دادیم و الان به دنبال تکرار آن موفقیت هستیم. خوشبختانه به لحاظ روحی وضعیت مناسبی داریم و تلاش داریم با کسب امتیاز در اصفهان از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی تیمش برابر گسترش فولاد را چه می داند، اظهار کرد: تعداد زیاد مصدومان و تمرین نکردن همه بازیکنانمان از علل اصلی بازی نچندان دلچسب ما برابر گسترش فولاد بود. از طرفی دیگر جنس تیم ما در برخی نقاط یک جور است. مثلا اکثر هافبک های ما در ساختار دفاعی قدرت و تاثیر بیشتری دارند و اگر دقت کنید ما مدتی است که کمتر از گذشته گل می خوریم. ما در نیم فصل اول در ساختار دفاعی دچار مشکلاتی بودیم اما با تلاش و تمرینات زیاد این مشکل تا حد زیادی بر طرف شده و حالا باید در ساختار تهاجمی تیم را آماده تر کنیم.

او در ادامه با اشاره به مدعی بودن استقلال در این فصل ادامه داد: ما مدعی قهرمانی هستیم و هیچ بحثی در این باره وجود ندارد. تنها مسئله اینجاست که مجموعه استقلال و آقای قلعه نویی به دنبال بازی زیباتر هستند. خود ایشان بارها در نشست های خبری گفته اند که در این بازی خوب نبودیم و با استقلال مد نظر فاصله زیادی داریم. مطمئنا اگر ما خوب بازی کنیم، در نتیجه گیری هم موفق خواهیم بود. آقای قلعه نویی به بازی تهاجمی و زیبا علاقمندند و در تلاش هستند تا مشکل ساختار تهاجمی تیم را حل کنند.

صالح تصریح کرد: ما در فصل گذشته هم این مشکل را داشتیم که ملی پوشان زیادی به تیم ملی باید بدهیم و کمک ما به تیم ملی برای صعود به جام جهانی قابل کتمان نیست. ما شش بازیکن موثر در صعود به جام جهانی به تیم ملی دادیم و از سویی بازیکنان ما آنقدر بزرگ هستند که بتوانند در دو جبهه کار کنند هرچند که در این میان استقلال کمی مظلوم واقع شده است. با همه این ها مجموعه استقلال و آقای قلعه نویی نگاه ملی دارند و امیدواریم سیاستی اتخاذ شود که به مجموعه استقلال و فوتبال ایران کمک شود. ما باید تلاش کنیم تا یک بالانس در تیم ایجاد کنیم، همان کاری که در سال گذشته انجام دادیم و توانستیم به لحاظ انرژی در سه جام مختلف خوب کار کنیم. قلعه نویی در این کار تبحر دارد و می داند که چگونه تیم را آماده کند تا در بهترین شرایط به میدان برود.

مربی استقلال در پایان عنوان کرد: مطمئن باشید که استقلال مدعی قهرمانی است و این یک حرف نیست. اگر خاطرتان باشد فصل گذشته خیلی ها صحبت می کردند که ما استقلال را می گیریم یا قهرمانی مال ماست اما در نهایت این استقلال بود که قهرمانی را جشن گرفت. مجموعه استقلال و قلعه نویی نشان داده اند تنها در عمل کارشان را نشان می دهند و به بیان دقیق تر مرد عمل هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات