کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: تیم راه آهن در این مقطع شرایط خاصی دارد ولی ما برای برد بازی خواهیم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، ابراهیم صادقی درباره شرایط تیم سایپا اظهار داشت: شرایط تیم ما از هر نظرمطلوب است. درست است که یک باخت بد در کرج درهفته گذشته داشتیم که البته برای ما غیر قابل باور بود زیرا ما توانایی برد در آن بازی را داشتیم. من فکر می کنم کمی در ساختار دفاعی اشتباه کردیم وضربه این تعلل را هم خوردیم.

وی ادامه داد: این بازی گذشته است. ما حرفه ای هستیم و تمرکزمان روی بازی با راه آهن است. این دیدار، بازی مشکلی است. تیم راه آهن در این مقطع شرایط خاصی دارد ولی ما برای برد بازی خواهیم کرد و توان رسیدن به این موفقیت را داریم.

هافبک سایپا همچنین گفت: شرایط باشگاه سایپا برای هر بازیکنی مطلوب است زیرا این باشگاه امکانات خوبی دارد. از این رو من از بازیکنان جوان ومستعد باشگاه می خواهم تلاششان را بیشتر کنند زیرا تیم ما پتانسیل قرار گرفتن بین ۵ تیم بالای جدول را دارد. هدف ما کسب سهمیه آسیا است. تیم ما در پایان نیم فصل اول با تیم صدر نشین ۴ امتیاز فاصله داشت و این روند باید ادامه پیدا کند.

صادقی درباره رابطه اش با فیرات افزود: برای من دایی یا مایلی کهن فرقی ندارد. من ۱۴ سال است که در باشگاه سایپا هستم و خودم را وقف این تیم می دانم. از این رو من رفتارم همیشه با مربی هایم حرفه ای است و احترام متقابل را سر لوحه کار خود قرار می دهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات