برهانی در ابتدای تمرینات و در رختکن هنگامی که همه بازیکنان مشغول تعویض لباس های خود بودند، سراغ قلعه نویی رفت و از او بابت بازی ضعیفش عذر خواست. برهانی قول داد از بازی های بعد اشتباهاتش را کمتر کند و این بازی را جبران کند.

گروه ورزشی - مدتهاست که رابطه آرش برهانی مهاجم گلزن استقلال با امیر قلعه نویی سرمربی استقلال حالت سینوسی به خود گرفته و به تیرگی گرائیده و شماره ۹ از چشم سرمربی استقلال افتاده است. قلعه نویی حتی در ابتدای فصل برهانی را در لیست مازاد قرار داد و در لحظات آخر با پادرمیانی فتح اله زاده با اکراه به تمدید قرارداد وی رضایت داد و همین سبب شد تا در طول فصل به مهاجم خود بی اعتنایی کرده و بیشتر او را روی نیمکت ذخیره ها قرار دهد تا جایی که برهانی تصمیم گرفته بود تا در نیم فصل استقلال را تحت هر شرایطی ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.

به گزارش افکارنیوز؛ خداحافظی ناگهانی و غیرمنتظره فرهاد مجیدی در مقطع پایانی نیم فصل نخست در کنار مصدومیت طولانی قاضی، دست سرمربی استقلال را حسابی در پوست گردو گذاشت تا او چاره ای به جز بازی دادن به برهانی نداشته باشد. آرش نیز از این فرصت بادآورده کمال استفاده را برد و با گلزنی های پیاپی در هفته های پایانی سبب شد تا به طرز عجیبی نامش از لیست مازاد استقلال در نیم فصل خارج شده و در استقلال ماندنی شود.

با این وجود با جذب مهاجمانی چون بوبکر کبه و مهرداد اولادی در نیم فصل به نظر می رسد شرایط دوباره برای برهانی سخت شده و قلعه نویی او ا در لیست سیاه خود قرار داده. اتفاقی که در جریان نخستین بازی استقلال پس از تعطیلات نیم فصل در دور برگشت لیگ برابر گسترش فولاد به عینه مشخص بود و برهانی در عین ناباوری در ترکیب اصلی جای نگرفت تا مجبور شود بازی را از روی نیمکت آغاز کند.

اخم در هتل!

قبل از عزیمت کاروان استقلال از هتل به ورزشگاه آزادی، قلعه نویی در جلسه با بازیکنان ترکیب مورد نظرش را خواند و برهانی که انتظار داشت در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما هر چه منتظر شد، سرمربی استقلال نام او نخواند و آرش فهمید که قلعه نویی او را در ترکیب اصلی قرار نداده تا شوکه شود. مهاجم استقلال از این اتفاق غیرمنتظره به قدری ناراحت شد که پس از پایان جلسه با اخم های درهم سریعا اتاق را ترک کرد. در همین لحظه مجید صالح دستیار قلعه نویی متوجه ناراحتی آرش شد، به سمت او رفت و از او خواست که واکنش نشان ندهد و به او گفت: «تاکتیک تیم به شکلی است که بهتر است در نیمه دوم به میدان بروی. »

اما مهاجم استقلال که انتظار اتخاذ چنین تاکتیکی را نداشت با ناراحتی با صدای بلند خطاب به مربی تیمش گفت: «کجای دنیا بازیکنی که گل زده را نیمکت نشین می کنند؟ » در همین گیر و دار قلعه نویی ناگهان از اتاق خارج شد و جمله معترضه برهانی و اخم های درهم او را دید اما ترجیح داد برای ایجاد نشدن حاشیه واکنشی نشان ندهد و از همین رو تنها زیرچشمی نگاهی عصبانی به آرش کرد و رفت تا سوار اتوبوس تیم شود و به ورزشگاه برود.

برهانی علیه نظری!
آرش برهانی به اندازه ای از این ماجرا دلخور بود که در طول مسیر رفتن اتوبوس به سوی استادیوم کاملا ناراحت و عصبانی بود و حتی به دوستان نزدیکش که کنار او در اتوبوس نشسته بودند نیز گله کرد. برهانی در اتوبوس با انتقاد از تصمیم قلعه نویی به نظری مهاجم فیکس این روزهای استقلال حمله کرد و گفت: «نظری نه گل می زند و نه در موقعیت گل قرار می گیرد اما در ترکیب ثابت قرار دارد اما من با وجود گل زنی ۹۰ دقیقه نیمکت نشینم. » برهانی تاکید داشت که دلیل نیمکت نشینی او فنی نیست وبرای نیمکت نشینی اش در استقلال باید دنبال دلایل خاص دیگری بود.

فقط بلدی حرف بزنی!

آرش برهانی البته در نیمه دوم جانشین مهدی نظری شد و به میدان رفت اما به اندازه ای بد و ضعیف بازی کرد که صدای معدود هواداران حاضر در استادیوم را هم درآورد. او در پایان بازی با انتقاد تند امیر قلعه نویی در رختکن روبرو شد. قلعه نویی سر آرش فریاد زد و گفت: «فقط بلدی حرف بزنی. این چه وضعیه؟ این چه بازی ای بود که کردی؟ ! » برهانی به اندازه ای بد بازی کرده بود که جای دفاع نداشت و از همین رو ترجیح داد تا سکوت کند و دلخوری اش را از شرایط موجود علنی نکند. از همین رو سریع رختکن را ترک کرد و به خانه رفت.

عذرخواهی عجیب!

بعد از این اتفاق یکی از مربیان استقلال با برهانی تماس گرفت و از او خواست که آرامش خود را حفظ کند و مصاحبه یا واکنشی نشان ندهد. او حتی به برهانی تاکید کرد که در تمرینات فردای بعد بازی از قلعه نویی عذرخواهی کند تا ماجرا فیصله پیدا کند. پیشنهادی که البته برهانی در وهله نخست آن را نپذیرفت اما آن را عملی کرد! برهانی در ابتدای تمرینات و در رختکن هنگامی که همه بازیکنان مشغول تعویض لباس های خود بودند، سراغ قلعه نویی رفت و از او بابت بازی ضعیفش عذر خواست.

برهانی قول داد از بازی های بعد اشتباهاتش را کمتر کند و این بازی را جبران کند. رفتاری که تعجب بازیکنان استقلال و مخصوصاً رفقای نزدیک او را به همراه داشت که از تغییر مواضع هم تیمیشان به شدت متعجب شده بودند. آرش طی گفتگو با همبازیانش به این نکته اشاره کرده که اگر فرصت کوچکی در اختیارش قرار بگیرد، به نوعی عمل خواهد کرد که دوباره به مهاجم مورد علاقه قلعه نویی تبدیل شود و بتواند به خوبی از فرصت هایی که در اختیارش قرار می گیرد، استفاده کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات