دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه یی فوتبال می گوید شاید یکی از دلایل اصلی تاخیر در اعلام حکم ماجرای محسن قهرمانی، مسئله آبرو و حیثیت افراد است که باید با دقت کامل بررسی شود تا اتهام بیهوده به کسی وارد نشود.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام علیپور درباره آخرین وضعیت حکم محسن قهرمانی گفت: ما پرونده را تمام کرده ایم و به کمیته انضباطی فرستاده ایم اما این که چرا این حکم صادر نمی شود، دلیلش را من نمی دانم و البته در نظر داشته باشید که شاید دلیل اصلی آن بحث آبرو و حیثیت افراد است. به عبارت بهتر، حساس بودن مسئله باعث شده تا کمیته انضباطی بررسی های بیشتری انجام دهد. آن ها از ما خواسته اند تا مطلعین، متهمان و شاکیان را بار دیگر فرا بخوانیم و آخرین صحبت هایشان را برای کامل تر شدن و دفاعیات افراد مرتبط بشنویم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه بالاخره چه کسی در این میان درست می گوید و چه کسی تخلف کرده است، اظهار کرد: نه من و نه هیچ کس دیگری در جایگاهی نیستیم که در این باره صحبت کنیم. این مسئله را ۵ حقوقدانی که باید حکم را صادر کنند، پاسخ دهند چرا که هم سواد و هم تخصص لازم را دارند.

علیپور گفت: در بحث محسن قهرمانی دو ادعایی که علیه او مطرح شده بود، قابل بررسی بود که ما هم کارمان را انجام دادیم و با تحقیقاتی که انجام شد، پرونده ای تشکیل شد و به کمیته انضباطی رفت اما اینکه عده ای می خواهند بگویند فدراسیون و یا کمیته انضباطی به دنبال مشمول مرور زمان کردن این پرونده هستند، اشتباه است. به هیچ وجه به دنبال ماست مالی کردن مسئله محسن قهرمانی و بحث های پیرامونش نیستیم.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه یی فوتبال در پایان افزود: وقتی که کمیته انضباطی حکم داد، می توانیم از گناهکار بودن یا نبودن افراد یا صحیح و غلط بودن حکم صحبت کنیم. به همین دلیل اگر الان بگوییم فلانی تخلفی انجام داده، غیرقانونی و نادرست است چرا که حکم بر عهده ۵ قاضی است که به آن ها اشاره کردم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات