یکی از با سابقه ترین بازیکن استقلال آرش برهانی است.

به گزارش افکارنیوز ، یکی از با سابقه ترین بازیکن استقلال آرش برهانی است. مهاجمی که سابقه حضورش در جمع آبی پوشان بیشتر از تمام بازیکنان کنونی است و به عنوان بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر محسوب می شود. اما این مهاجم این فصل شرایط مناسبی را پیش رو ندارد و در اکثر بازی ها نیمکت نشین بوده.
در این فصل روایت های زیادی از دلایل نیمکت نشینی آرش به گوش می رسد. شایعاتی که بیشتر به مسائل بیرون زمین ربط داشت و کمتر کسی قرار نگرفتن برهانی در ترکیب را به مسائل فنی ربط می داد. همین امر باعث شد تا مهاجم استقلال پیگیر دلایل قرار نگرفتن خود در ترکیب باشد و به گوش او برسد که فردی از نزدیکان قلعه نوعی اطلاعات غلطی را در اختیار سرمربی استقلال قرار داده است. دلخوری قلعه نوعی از مهاجم تیمش آنقدر شدید بود که حتی حاضر به گفت وگو در مورد مسائل رخ داده هم نمی شد.
اما در نهایت اصرار مهاجم استقلال به حل مشکلات سبب شد طی نشستی قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد، قلعه نوعی شنیده های خود را به برهانی منتقل کند و مهاجم استقلال هم توانست با دلیل و مدرک ثابت کند که صحبت های مطرح شده بی پایه و اساس بوده است و در جلسه ای یک ساعته تمام سوءتفاهمات برطرف شد. اما قلعه نوعی در این نشست به این نکته اشاره داشت که حرف و حدیث ها تاثیر کمی در نیمکت نشینی برهانی داشته و او را به خاطر مسائل فنی از ترکیب دور کرده است و مقابل گسترش فولاد هم این مهاجم را در ترکیب قرار نداد تا ثابت کند با وجود رفع مشکلات باز هم قرار نیست همیشه فیکس باشد. اما در هر صورت به نظر می رسد وقتی سوءتفاهمات برطرف شده، ترکیب اصلی هم به برهانی چشمک بزند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات