روحیات خلعتبری به اعتراض کردن نمی خورد؛

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مردم و هواداران هم خلعتبری را می شناسند، روحیات او به اعتراض کردن نمی خورد. »

به گزارش افکارنیوز ، سعید شیرینی در خصوص شایعه اعتراض خلعتبری اظهار داشت: «من برای تمام رسانه های ورزشی احترام خاصی قائل هستم و همواره تلاش کردم با وجود تمام انتقادها که گاهی اوقات غیرمنصفانه بود پاسخگوی رسانه ها باشم. چون رسانه ها یکی از ارکان بزرگ خانواده فوتبال هستند. »

وی افزود: «اما متأسفانه چند وقتی است برخی دوستان از قول بازیکنان پرسپولیس مصاحبه های خیالی به بهانه اینکه پرسپولیس را به هم بریزند، می زنند، البته قبل از هر چیز این مصاحبه های خیالی اعتبار همان رسانه را زیر سؤال می برد. مثلاً همین امروز از قول خلعتبری نوشتند که دایی چرا من را تعویض می کند و آن را به صحبت در گوشی نسبت دادند. من با شناختی که از خلعتبری دارم و با توجه به اینکه همواره کنار آنها حضور داشتم مطمئن بودم او چنین حرفی را نزده و روحیات او به اعتراض کردن نمی خورد. »

سرپرست قرمزپوشان خاطرنشان کرد: «مردم و هواداران هم خلعتبری را می شناسند و می دانند که او برای حضور در پرسپولیس و همکاری با دایی در بدو ورودش به پرسپولیس یک کلام درباره پول حرف نزد و شرطی نگذاشت و می دانستم او چنین حرفی نمی زند و در نهایت با توجه به مصاحبه خود خلعتبری هم مشخص شد که این حرف ها را نزده است. »

شیرینی خاطرنشان کرد: «از دوستان رسانه ای تقاضا دارم مانع انتشار چنین مصاحبه های خیالی شوند، البته باز هم تأکید می کنم که با این قبیل حرکات آرامش پرسپولیس هرگز به هم نمی ریزد ولی نگاه به آن رسانه ها منفی می شود و احترام متقابل میان پرسپولیس و بعضی رسانه ها کمرنگ می شود. »

وی یادآور شد: «دایی جدا از اقتداری که دارد با تک تک بچه ها رفیق است و حتی بچه ها وقتی مشکل شخصی دارند آن را به راحتی با سرمربی تیم خود در میان می گذارند. پس من امیدوارم که برخی رسانه ها جداً از این کار خودداری کنند تا خدای نکرده احترام های متقابل از بین نرود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات