قلعه نویی:

سرمربی استقلال گفت: لاوره به آرمان و کیان مردم ایران توهین کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال درباره دیدار روز پنجشنبه این تیم برابر سپاهان گفت: این بازی همواره خوب بوده است. در بازی رفت که در ورزشگاه آزادی بود با وجود اینکه باختیم و هفته دوم لیگ برتر بود اما همه لذت بردند.

وی افزود: هفته به هفته بهتر می شویم و اگر بازی گسترش فولاد را کنار بگذاریم در سایر بازی ها شرایط خوبی داشته ایم و خوشبختانه برای بازی با سپاهان همه نفرات را هم در اختیار داریم. بازگشت خسرو حیدری ما را امیدوار کرده است. مجید غلام نژاد نیز به تیم ملحق شده که می تواند به ما کمک کند و تنها پژمان نوری را به دلیل فوت خواهر همسرش در اختیار نداریم که از همین جا به او و خانواده همسرش تسلیت می گویم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نوری در تمرینات نبوده بعید است به بازی با سپاهان برسد اما در مجموع به شرایط تیم بسیار امیدوارم و ما تنها با جذب یک بازیکن خارجی دیگر شرایط بسیار خوبی هم برای بازی در لیگ و هم بازی در آسیا پیدا خواهیم کرد.

قلعه نویی تصریح کرد: وقتی تیم ها از مسابقات آسیایی بازمی گردند برای تطبیق با لیگ احتیاج به زمان دارند اما خوشبختانه ما با وجود نبودن همه بازیکنان، مصدومیت آنها و نبود بدنسازی کافی باز هم تنها یک امتیاز با صدر فاصله داریم که البته می توانستیم در بازی مقابل گسترش فولاد هم برنده باشیم. به همین دلیل است که به این تیم بسیار امیدوارم.

وی افزود: امید زیادی دارم که دست پر از اصفهان برگردیم و ما با دو هدف در این بازی به میدان می رویم.

سرمربی استقلال درباره احتمال بروز حاشیه در این بازی گفت: سال گذشته ما به اصفهان رفتیم و سپاهان را شکست دادیم اما حاشیه ای ندیدیم. این تیم نیز دو بار در جام حذفی و لیگ به تهران آمد اما هیچ حاشیه ای نبود و بحث داوری هم وجود نداشت.

قلعه نویی درباره نگرانی از داوری گفت: نباید این بحث را مطرح کرد. داوری یک روز به نفع و یک روز به ضرر ماست. به عنوان مثال گفته می شود گل ما در بازی باملوان آفساید بوده اما در بعضی روزها هم تصمیمات داوری به ضرر ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد یک پرونده قضایی ابتدا بازپرس نظر می دهد و بعد از آن هم قاضی اعلام نظر می کند اما داور فوتبال باید در یک لحظه تصمیم بگیرد. طبیعی است که اشتباهات داوری وجود دارد.

سرمربی استقلال یادآور شد: زمانی که در تراکتورسازی بودم ۲ اشتباه داوری باعث شد که قهرمانی را از دست بدهیم اما من به این بحث ورود نکردم. ببینید چگونه در کشورهای خلیج فارس از اروپا برای بازی های خود داور می آورند اما داوران ما با کمترین هزینه کار خود را انجام می دهند. داوران ما همواره جامعه پاکی هستند و من همواره تاکید کردم که باید از نظر شرایط مالی داوران خود را تامین کنیم.

قلعه نویی درباره اینکه جواد نکونام به دلیل کسب نکردن جایزه بازیکن سال آسیا ممکن است روحیه بازی نداشته باشد، تاکید کرد: کار جواد از این حرف ها گذشته است. او سال ها در اروپا بازی کرده و یکی از بهترین بازیکنان ماست و شرایط تمرینی خوبی دارد.

وی درباره بحث لاوره اظهار داشت: نمی خواهم در این باره صحبت کنم. این بازیکن تا یک ماه قبل از من تعریف می کرد و باید دید چگونه شده که او این صحبت ها را انجام داده و اصلا بحث درباره بازیکنانی چون فریاد مجیدی را چگونه مطرح کرده است. من قصد ورود به این بحث را ندارم اما نکته اینجاست که لاوره به آرمان و کیان مردم ما توهین کرده که متاسفانه برخی روزنامه ها آن را تیتر هم کرده اند.

سرمربی استقلال در باره شکایت از لاوره گفت: من این کار را انجام ندادم بلکه باشگاه از او شکایت کرده است چرا که لاوره هنوز بازیکن استقلال است و همین که الان در تمرین حضور ندارد برای من جای تعجب دارد. این بازیکن به مدیر برنامه هایش گفته که چنین مصاحبه ای انجام نداده و گویا برخی سایت های خارجی این مطلب را منتشر کردند.

قلعه نویی ادامه داد: باید لاوره به تمرینات بازگردد و با او جلسه بگذاریم تا مشخص شود این مطالب چگونه مطرح شده در حالی که خودش می گوید چنین حرف هایی نزده است. تنها می توانم بگویم هنوز پولی که برای دادن به او از دوستم قرض کردم را پس ندادم. این کار را انجام دادم چرا که دوست نداشتم این بازیکن خارجی بخواهد این حرف ها را در مورد ایرانی ها بزند.

وی افزود: جالب اینجاست که حداقل ۱۰ شاهد دیدند او بر سر تمرین استقلال آمد، از من تشکر کرد و گفت ممنون دار شما هستم و بعد هم در یک مصاحبه یک صفحه از من تشکر کرد و نمی دانم اکنون چگونه این حرف ها را زده است.

سرمربی استقلال در پایان پیرامون گروه بندی جام جهانی برزیل گفت: این موضوع به سیدبندی مسابقات بستگی دارد آنطور که شنیده ام ما در سید چهارم قرار داریم و با این شرایط بی تردید با ۳ تیم قدر روبرو خواهیم شد. کار ما در جام جهانی دشوار است. البته من معتقدم اینکه از شرایط مسابقه در لیگ برتر به جام جهانی برویم بهتر و مفیدتر از این است که از شرایط اردویی وارد مسابقات شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات