برنامه نود امشب:

عادل فردوسی پور امشب طبق معمول همیشه راس ساعت ۲۲: ۳۰ با برنامه پرطرفدارش مهمان تلویزیون های مردم بود. محمد فنایی هم به عنوان کارشناس داوری فردوسی پور را در این برنامه همراهی می کرد. مسابقه پیام کوتاه این برنامه با توجه به نزدیکی به قرعه کشی جام جهانی در پایان این هفته در خصوص انتخاب سرگروه ایران در رقابت های جام جهانی اختصاص داشت.

به گزارش افکارنیوز ، عادل فردوسی پور امشب طبق معمول همیشه راس ساعت ۲۲: ۳۰ با برنامه پرطرفدارش مهمان تلویزیون های مردم بود. محمد فنایی هم به عنوان کارشناس داوری فردوسی پور را در این برنامه همراهی می کرد. مسابقه پیام کوتاه این برنامه با توجه به نزدیکی به قرعه کشی جام جهانی در پایان این هفته در خصوص انتخاب سرگروه ایران در رقابت های جام جهانی اختصاص داشت.

بررسی بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر در کنار حاشیه های دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی و پرداختن به مسئله تبانی در لیگ های پائین تر از مهم ترین موضوعاتی بود که فردوسی پور در معرفی کنداکتور برنامه خود معرفی کرد.

دوربین نود که هر هفته سفری به مناطق مختلف ایران می کند این هفته استان گلستان را انتخاب کرده بود که در خلال آن سری هم به محله سردار آزمون بازیکن جوان و محبوب گلستانی زد. این سفر در کنار بازی ۷۰ دقیقه ای سرپار آزمون در بازی امشب روبین کازان موجب تا سردار آزمون ارتباط تصویری با برنامه نود برقرار کند که عادل فردوسی پور در این بخش با کنایه به سرعت اینترنت گفت که «اونجا سرعت اینترنت ماشالله خوبه ان شالله اینجا هم خوب بشه»

صحبت فردوسی پور با سردار آزمون به سیاق همیشگی او برگزار که از هر درسی سخنی به میان آمد از جا افتادن آزمون در ترکیب روبین کازان تا علاقه مردم گنبد به سوارکاری و اسب سردار آزمون!

بعد از این بخش گزارش ویژه این برنامه در خصوص بازی پرسپولیس و تراکتورسازی پخش شد که در بخشی از آن وقتی گزارشگر از علی کریمی در خصوص دست ندادن با علی دایی پرسید با جواب تند او مواجه شد که «دلیلی وجود ندارد با همه دست بدهم، من روی نیمکت پرسپولیس با آقای باقری و خیلی از دوستان قدیمی ام دست دادم» .

پرداختن به حاشیه های بعد از بازی هم که درگیری میان سیدجلال حسینی و اسدی و دخالت کریمی در آن میان از مهم ترین بخش های این گزارش بود.

در این قسمت از برنامه مهمان ویژه برنامه نود به استودیوی برنامه آمد. حامد لک دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی که روزهای پرفروغی در تراکتورسازی دارد و این روزها به تیم ملی هم راه یافته است.

بخش جالب گفت وگوی عادل با لک غیر از سوال همیشگی او در خصوص سن واقعی لک در خصوص وقت تلف کنی لک در بازی های مختلف بود. جایی که فردوسی پور به لک گفت که گزارشگر برنامه ما در خلال بازی شنیده که به توپ جمع کن های کنار زمین گفتی که هر وقت به آنها گفتی توپ را به داخل زمین بفرستند قبول کرد که از چنین ترفندی در بازی ها استفاده می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات