دایی مراقب است اما پرسپولیسی ها نگران عالیشاه، صادقیان، حاتمی و مسلمان هستند.

به گزارش افکارنیوز ، پرسپولیس علاوه بر پیام صادقیان که ابتدای فصل جذب کرده بود، در نیم فصل هم محسن مسلمان و فرزاد حاتمی را گرفت تا کار علی دایی برای کنترل ستاره هایش در نیم فصل دوم سخت تر شود.

بسیاری از هواداران پرسپولیس می گویند این نفرات باید تحت کنترل باشند چرا که امکان دارد به حاشیه بروند. البته علی دایی به نزدیکانش گفته من مراقب تمام بازیکنانم هستم و جای نگرانی نیست اما خب به هر حال خیلی ها نگرانند و شاید همین نگرانی ها بود که هفته گذشته پای رویانیان را به آپارتمان شخصی یکی از پرسپولیسی ها باز کرد.

پرسپولیس امسال نسبت به پارسال کمتر پول به بازیکن داد ولی به هر حال برای جذب همین نفرات فعلی کلی هزینه شده و حالا که تیم در کورس قهرمانی است، خیلی ها می گویند حیف است وارد حاشیه شود.

در بازی حساس این هفته با تراکتورسازی، پرسپولیس پیام صادقیان را به دلیل محرومیت نداشت و به جای او محسن مسلمان بازی کرد ولی برای بازی های آینده ترافیک در خط میانی پرسپولیس شدید خواهد بود و باید دید علی دایی از چه کسانی استفاده می کند و چه کسانی را روی نیمکت می نشاند. او سعی می کند از آماده ترها استفاده کند و باید دید از میان صادقیان، مسلمان، عالیشاه، خلعتبری و… کدام یک نیمکت نشین می شوند.

البته همین مسئله و نیمکت نشینی چند ستاره خود به خود می تواند حاشیه ساز باشد. محمدرضا خلعتبری که یکی از ستاره های پرسپولیس است بارها ثابت کرده که اصلا طاقت نیمکت نشینی و تعویض ندارد. در واقع علی دایی باید مراقب این نوع حاشیه سازی هم باشد و ستاره هایش را برای نیمکت نشین شدن توجیه کند.

قرمزها ابتدای فصل مهره های زیادی خریدند اما در نیم فصل امثال غریبی، خانزاده و… را فروختند و حالا دایی امیدوار است محسن مسلمان، فرزاد حاتمی و… در تیمش جواب بدهند و پرسپولیس را بالای جدول نگه دارند.

او البته مراقب جوان هایی که احتمال دارد به سمت حاشیه ها بروند هست اما به قول یکی از پرسپولیسی ها در کل ۲۴ ساعت نمی تواند برای آن ها نگهبان بگذارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات