با بازگشت جدی ترین منتقد فدراسیون وزنه برداری به این فدراسیون به عنوان سرمربی تیم های ملی رده های سنی، به نظر می رسد راه برای بازگشت کوروش باقری دیگر مسدود شده باشد.

به گزارش افکارنیوز ، طی حکمی از سوی حسین رضازاده، حسین توکلی قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی به عنوان سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران منصوب شد.

حسین توکلی طی سال های اخیر فارغ از هر نتیجه ای که توسط تیم ملی وزنه برداری ایران در هر رده سنی که کسب می شد، منتقد شماره یک فدراسیون حسین رضازاده، نتایج تیم های ملی و از همه بیشتر کوروش باقری، سرمربی مستعفی این تیم بود و در این چند سال توکلی همواره به عنوان جدی ترین منتقد وزنه برداری ایران به شمار می رفت تا جایی که همین انتقادها باعث شده بود تا میانه او با همی تیمی سابقش در تیم ملی کهکشانی سال های نه چندان دور و سرمربی وقت تیم ملی حسابی شکراب شود.

توکلی پس از هر مسابقه از تیم ملی انتقاد می کرد و باقری بعضاً با در لفافه و بیشتر به کنایه و گهگاهی هم با شدت جواب این انتقادات را می داد تا این فکر به مخاطبان وزنه برداری القا شود که هیچگاه این دو مرد پرافتخار نخواهند توانست دور یک میز برای موفقیت تیم های ملی وزنه برداری ایران برنامه ریزی کرده و تلاشی کنند.

امروز که حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری حکم سرمربی تیم های ملی وزنه برداری را برای حسین توکلی و منتقد شماره یک کوروش باقری صادر کرده است، بزرگ ترین نشانه اش این است که به صورت ضمنی (البته فعلاً به سورت غیررسمی) با استعفای کوروش باقری به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری موافقت شده و گویا رئیس دیگر مایل نیست با سرمربی موفق سال های اخیر تیم ملی به کار ادامه داده و این یعنی پایان دوران کوروش باقری در تیم ملی که امیدواریم حداقل این موضوع پایان دوران موفقیت های وزنه برداری ایران نباشد.

از سوی دیگر از راهروهای فدراسیون وزنه برداری خبر می رسد که شاهین نصیری نیا دیگر عضو تیم ملی کهکشانی سال های نه چندان دور وزنه برداری ایران که چند سالی را در آمریکا و آکادمی وزنه برداری این کشور سپری کرده بود در راه بازگشت به ایران است و این احتمال وجود دارد که نصیری نیا به زودی به جای کوروش باقری به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران معرفی شود.

در هر حال امیدواریم هر اتفاقی که در وزنه برداری رقم می خورد ماحصلش تداوم موفقیت های وزنه برداری ایران طبق روال چند سال اخیر باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات