تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو گفت: درصدد هستیم تا لحظه لحظه بینندگان عزیز را در جریان قرعه کشی جام جهانی قرار بدهیم.

به گزارش افکارنیوز ، عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود (گزارش کامل برنامه ۹۰) درخصوص مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که روز جمعه ۱۵ آذر انجام می گیرد گفت: ما از ساعت ۱۹: ۱۵ دقیقه در شبکه سوم سیما به طور مستقیم این مراسم را پوشش خواهیم داد.

همچنین ابوالفضل اکبری، تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه ۲ نیز روز دوشنبه با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ و همزمانی آن با برنامه های این هفته ورزش از نگاه ۲ گفت: با توجه به اهمیت موضوع و جذابیت های آن برای علاقمندان ورزش به خصوص فوتبالی ها، تصمیم گرفتیم برنامه این هفته را به قرعه کشی مرحله پایانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اختصاص بدهیم.

وی افزود: در برنامه این هفته، ابتدا پنجشنبه شب با دعوت از ملی پوشان سابق و کارشناسان فوتبال، سید بندی و در پی آن احتمالات و پیش بینی ها را درباره هم گروهی ایران با سایر تیم ها مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

اکبری گفت: در برنامه جمعه شب نیز همزمان با برگزاری مراسم قرعه کشی، درصدد هستیم تا لحظه لحظه بینندگان عزیز را در جریان قرعه کشی قرار بدهیم و ضمن اینکه با مشخص شدن گروه بندی مسابقات، با حضور کارشناسان در مورد گروه ها به ویژه گروهی که تیم ملی کشورمان در آن جای می گیرد، بحث و بررسی کنیم.

وی همچنین یادآور شد که محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال میهمان بخش خط قرمز برنامه جمعه شب این هفته خواهد بود.

به گزارش مشرق، قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ساعت ۱۹: ۳۰ به وقت ایران و در روز جمعه ۹۲/۹/۱۵ برابر با ۶ دسامبر ۲۰۱۳ در شهر سالوادور ایالت باهیا برزیل و در حضور مقامات برجسته فوتبال جهان قرعه کشی خواهد شد و ۳۲ تیم حاضر در این بازیها در ۸ گروه ۴ تیمی قرار خواهند گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات