آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در تهران پیش از بازی با سپاهان اصفهان در غیاب دو بازیکن برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار با سپاهان اصفهان امروز سه شنبه از ساعت ۱۵: ۳۰ در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. این آخرین تمرین استقلال در تهران پیش از سفر به شهر اصفهان بود. آبی پوشان ساعت ۸: ۳۰ صبح چهارشنبه عازم اصفهان می شوند و یک جلسه هم در این شهر تمرین خواهند داشت.

در تمرین عصر امروز، پژمان نوری و احمد جمشیدیان مثل روزهای گذشته غایب بودند. نوری به خاطر فوت خواهر همسرش و جمشیدیان هم به دلیل مصدومیت در تمرینات غیبت داشتند.

امیر قلعه نویی با کمی تاخیر به تمرین امروز استقلال رفت. در نبود او مجید صالح برای بازیکنان دقایقی صحبت کرد و پس از آن گرم کردن بدن ها، آقا وسط و فوتبال درون تیمی به همراه ضربات از راه دور و کاشته در دستور کار قرار گرفت. در بخش پایانی تمرین، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، هاشم بیگ زاده و محمد قاضی به همراه امیر قلعه نویی به صورت اختصاصی روی ضربات ایستگاهی و کاشته کار کردند.

حدود ۱۰۰ تماشاگر هم نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند. آنها در انتظار حضور هافبک برزیلی استقلال در ایران هستند و مدام درباره این بازیکن سئوالاتی را مطرح می کردند.

در تمرین امروز، آندرانیک تیموریان و مهدی رحمتی در حرکتی خیرخواهانه به خانواده کودکان سرطانی که از پس هزینه های تامین آمپول مورد نیاز خود بر نمی آمدند، قول کمک دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات