اتفاقات فصل گذشته در خصوص بازیکنان تازه وارد این تیم در حال تکرار شدن است و ژنرال از جذب تعدادی از آنها پشیمان شده است.

به گزارش افکارنیوز ، پرونده حضور بازیکنان جدید در استقلال، به یک موضوع قابل بحث در این تیم تبدیل شده است. بازیکنانی که البته چندان در این تیم دوام نمی آورند و خیلی زود جمع آبی پوشان را ترک می کنند!

استقلال نیم فصل دوم لیگ دوازدهم را در حالی آغاز کرد که با نظر امیر قلعه نویی بازیکنانی مانند عباس محمدرضایی، فرزاد حاتمی، سیدایمان موسوی، حسن اشجاری و ویسنته آرزه کاماچو به عضویت این تیم درآمدند تا استقلال در نیم فصل دوم تقویت شود. بازیکنانی که شروع خوبی در این تیم داشتند و در تعدادی از بازی ها هم موثر ظاهر شدند که در نهایت به قهرمانی این تیم منجر شد. خصوصا حاتمی که بازیکنی گلزن نشان می داد اما اختلافات به وجود آمده میان او و مسئولان استقلال و شخص قلعه نویی باعث شد او در این تیم دوام نیاورد.

با این حال فرجام سایر بازیکنان جدید هم در این تیم خوب نبود و همه آنها پس از نیم فصل بازی در استقلال، از این تیم جدا شدند. اتفاقی که پیش تر و در نیم فصل اول برای بازیکن تازه وارد دیگری مانند سیدامین منوچهری هم رخ داده بود!

استقلال حالا نیم فصل دوم لیگ سیزدهم را در حالی با جذب بازیکنان جدیدی مانند مهراد اولادی، بوبکر کبه و مجید غلام نژاد آغاز کرده که به نظر می رسد اتفاقات فصل گذشته در خصوص بازیکنان تازه وارد این تیم در حال تکرار شدن است و ژنرال از جذب تعدادی از آنها پشیمان شده و این موضوع ممکن است به جدایی آنها از جمع آبی پوشان منجر شود!

مثل بازیکنی به نام گوران لاوره که پس از دو فصل بازی نکردن به عضویت استقلال در آمده و بدون این که بازی خاصی را هم برای این تیم انجام دهد، در نیم فصل استقلال را ترک کرد و با مصاحبه ای جنجالی که چند روز پیش از او منتشر شد به انتقاد از قلعه نویی و استقلال پرداخت!

* هافبک مصدومی که جواب نداد


یکی از بازیکنانی که در ابتدای فصل و با سروصدای فراوان به استقلال پیوست، احمد جمشیدیان بود. هافبک فصل گذشته سپاهان که سابقه همکاری با قلعه نویی در این تیم را داشت و پنالتی خراب کردن او در جام حذفی مقابل استقلال، شایعات زیادی را به راه انداخت.

جمشیدیان پس از این که، در اواسط نیمه دوم اولین بازی استقلال در لیگ جاری مقابل گسترش فولاد، به میدان رفت، بازی های هفته دوم تا نهم را به دلیل مصدومیت از دست داد و به غیر از دو بازی ۹۰ دقیقه ای، تنها چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدن آمده است.

گویا این شرایط نارضایتی قلعه نویی را در پی داشته و در صحتبی که با او داشته، از وضعیت بازی اش در استقلال انتقاد کرده است. در این میان جمشیدیان به مصدومیت گذشته اش و عمل اشتباهی که روی پای او انجام شده اشاره کرده و این عوامل را باعث ناآمادگی کامل خود اعلام کرده است اما این دلایل هم قلعه نویی را قانع نکرده و به او پیشنهاد داده تا با حضور در کلینیک استقلال به بررسی دقیق وضعیت خود بپردازد. چرا که با ادامه این شرایط جایگاهش در استقلال را از دست خواهد داد.

* مهاجمی که گل نزده!

محمد مهدی نظری مهاجم شیرازی استقلال هم یکی دیگر از بازیکنانی است که پس از حاشیه های فراوان و این که گفته می شد در بازی فجر سپاسی مقابل استقلال، دروازه خالی را بیرون زده است، راهی استقلال شد اما این بازیکن هم با وجود ۷۶۳ دقیقه بازی در ترکیب استقلال در لیگ، هنوز موفق به گلزنی در ترکیب آبی پوشان نشده و همین موضوع باعث شده تا جایگاه این بازیکن هم در استقلال به خطر بیفتد. خصوصا این که قلعه نویی با خداحافظی مجیدی اقدام به جذب بازیکنانی مانند کبه و اولادی هم گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات