عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هیئت مدیره با تمام توان از قلعه نویی دفاع می کند و اگر لازم باشد از طریق وزارت امور خارجه قضیه را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز، حسن زمانی درباره اظهارات گوران لاوره علیه باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی اظهار داشت: مطالبی که لاوره مطرح کرده مسائلی نبود که در جریان آن باشد. جای تاسف دارد که افرادی اطلاعاتی به وی داده اند تا او علیه باشگاه استقلال و قلعه نویی صحبت کند.

وی افزود: صحبت های لاوره با توجه به عملکرد قلعه نویی در استقلال و لطفی که سرمربی تیم در حق او برای حل مشکلش کرد، همخوانی ندارد. هیئت مدیره با تمام توان از قلعه نویی دفاع می کند و اگر لازم باشد در مورد حرف های لاوره پیگیری های لازم را انجام می دهد.

عضو هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: بازیکنی که استقلال روی او حساب بازی کرده بود که به اصطلاح برای این تیم فیل هوا کند اصلا در حد و اندازه های تیم بزرگی چون استقلال نبود. لاوره همین که همراه استقلال تمرین کرده باید خدا را شکر کند نه اینکه کفران نعمت کند.

زمانی در مورد اینکه اگر لاوره در حد استقلال نبود، چرا این بازیکن جذب شد، گفت عملکرد او در تیم های قبلی خود و همچنین فیلمی که از کار این بازیکن ارائه شده بود با عملکردی که در ایران داشت کاملا متفاوت بود. این مسئله نشان داد که باید در انتخاب بازیکنان خارجی دقت بیشتری داشته باشیم. لاوره در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد قلعه نویی صحبت کند.

وی ادامه داد: ما چون قلعه نویی را می شناسیم، چنین اتهاماتی را به هیچ وجه نمی پذیریم. فکر می کنم عوامل داخلی به لاوره خط دادند تا علیه استقلال و قلعه نویی صحبت کند. لاوره اگر عواقب اظهاراتش را می دانست قطعا این کار را نمی کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال اضافه کرد: اگر لازم باشد از طریق وزارت امور خارجه قضیه را پیگیری خواهیم کرد. مطمئن باشید اگر یک بار دیگر از لاوره بخواهید که این صحبت ها را تکرار کند، نمی تواند این کار را بکند چون مشخص است که به او یاد داده اند که این صحبت ها را انجام دهد.

زمانی در پایان با اشاره به وضعیت تیم استقلال گفت: استقلال با توجه به برنامه هایی که در نیم فصل دارد هر روز بهتر از روز گذشته می شود و فردا (پنج شنبه) جایگاه واقعی استقلال در اصفهان نشان داده خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات