سال ها بی خبری خانواده از او و گرفتار شدن در غم غربت آن هم در اوج اعتیاد سالهای زیادی از عمر این ورزشکار را از بین برد.

به گزارش افکارنیوز ، برنامه روز گذشته ویتامین ث یک آیتم خوب داشت. آیتمی که یکی از ستاره های سابق فوتبال کشور و تیم استقلال بی پرده و صریح از سالهایی سخن گفت که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرده است و اسیر مواد مخدر بود.

رضا رجبی کاپیتان اسبق تیم استقلال و تیم ملی جوانان ایران و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی آرژانتین در گفت و گویی صریح و بی پرده از روزهایی گفت که ناخواسته درگیر بیماری اعتیاد شد و از سالهایی که انواع و اقسام مواد مخدر را استفاده کرد. و سرانجام این قصه نیز خلاصی از بند اعتیاد و پاک شدن آقا رضا بود. پاکی که نزدیک به دو دهه از آن می گذرد.

رضا رجبی متولد محل نازی آباد تهران و فردی که پایش از دوران نوجوانی به ورزشگاه ها باز شد و برای تامین هزینه های خود در ورزشگاه پیر شهر تهران شهید شیرودی به فروختن نان و یخ و تخمه می پرداخت و از همان سال ها توانست به عنوان بازیکن وارد باشگاه استقلال شده و تا پایان دوران فوتبالش نیز عضویت این باشگاه را داشته باشد. او بنا به گفته خودش در سن ۲۱ سالگی و برای نخستین بار و به بهانه مرگ پدر و به توصیه دوستی ناباب با مواد مخدر آشنا شد تا از آلام درد جانکاه فقدان پدرش فاصله گرفته و با این حقیقت تلخ کنار بیاید.

اما این نوع تسکین گرفتن رفته رفته برای وی تبدیل به یک عادت شد. عادتی تلخ و جانکاه. عادتی که از خط قرمز اعتیاد هم عبور کرد تا فوتبالیست پر آوازه کشورمان رفته رفته تبدیل به یک خیابانگرد و کارتن خواب شود. جدایی همسر به همراه سه فرزند از رضا رجبی، یکی از سنگین ترین تاوان هایی بود که او در زندگی اش پرداخت کرد.

سال ها بی خبری خانواده از او و گرفتار شدن در غم غربت آن هم در اوج اعتیاد سالهای زیادی از عمر این ورزشکار را از بین برد تا اینکه سرانجام رضا رجبی به نقطه ای می رسد که از خود منزجر می شود. همین انزجار باعث می شود تا او یکبار دیگر به آغوش گرم جامعه بازگردد.

رضا رجبی هم اینک نزدیک به ۱۵ سال است که پاک زندگی می کند و خود نیز لیدر معتادان زیادی است که خواهان پاک زندگی کردن هستند. رجبی که از جمله تحصیلکرده های ورزش محسوب می شود در گفت و گویی صریح و بی پرده تجربیات تلخ خود را در اختیار بینندگان تلویزیونی قرار داد.

گفتنی است هفته گذشته مجتبی محرمی اسطوره پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی درخصوص اعتیاد و پاک بودنش صحبت کرده بود و این بار نوبت به ستاره اسبق آبی ها رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات