سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان تاکید کرد می توانیم با نوع بازی خودمان آرژانتین را دچار سردرد کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، وضعیت گروه های هشتگانه جام جهانی ۲۰۱۴ شب گذشته (شنبه) با انجام قرعه کشی در شهر سالواردور واقع در ایالت باهیا برزیل مشخص و تیم ملی ایران هم در گروه F این رقابت ها با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی وهرزگوین هم گروه شد.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از مشخص شدن تیم هایی که شاگردانش باید در مرحله گروهی جام جهانی با آنها مصاف کنند، گفت: برای ما راهیابی به این رقابت ها همانند جهنم بود ولی حالا بودن در این گروه همانند بودن در بهشت است.

وی افزود: برای بازیکنان من بازی مقابل چنین رقبایی باید مایه افتخار باشد. خیلی مهم است که برای لذت بردن از دقیقه به دقیقه هر بازی پا به این تورنمنت بگذارند و مشتاق باشند که راهی دور دوم بشوند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در خصوص رویارویی با آرژانتین در همان مرحله گروهی گفت: مصاف با آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا؟ بیائید امید داشته باشیم که می توانیم با نوع بازی خودمان آرژانتین را دچار سردرد کنیم.

کی روش ۶۰ ساله در پایان خاطرنشان کرد: کلید موفقیت ما بسته به نوع آماده سازی تیم دارد. اگر سخت تلاش کنیم فرصتی خوب خواهیم داشت در غیر این صورت نمی توانیم از شانس های خود به نحو احسن استفاده کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات