امشب به کی روش اس ام اس می زنم تا بدانم برنامه مهار مسی چیست.

به گزارش افکارنیوز ، اشکان دژاگه که در وِیژه برنامه ی شبکه ی بی بی سی حضور یافته بود در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم از مرحله گروهی خود صعود کنیم. تیم ملی فوتبال ایران خوب دفاع می کند. هرچند بازی های تدارکاتی با تیم های قدرتمند اروپایی نداشته ایم و اگر چند بازی خوب و با تیم های بزرگ داشته باشیم وضعیت مان بهتر می شود.

وی در مورد انتخاب کمپ تیم ملی در برزیل، گفت: کی روش کارش را خیلی خوب انجام می دهد.

دژاگه در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی که ممکن است مقابل او قرار بگیرد گفت: این اتفاق جالب می شود. آرژانتین بسیار قدرتمند است اما شانس پیروزی مقابل نیجریه و بوسنی داریم. کی روش این گروه را دیده و قطعا می داند چطور باید کار کند. او در اردوی بعدی تیم ملی ایران به بازیکنان نکات لازم را گوشزد می کند. امشب به کی روش اس ام اس می زنم تا بدانم برنامه مهار مسی چیست.

دژاگه در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: این اولین جام جهانی من است و باید از آن لذت ببرم و جام جهانی پله ای برای همه بازیکنان تیم ملی هستند و بعد از جام جهانی شانس بازی در تیم های اروپایی را خواهند داشت. در دو سالی که در ایران بوده ام دیده ام چه بازیکنان خوبی داریم و انشالله آنها نیز بتوانند به اروپا برسند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات