علی کفاشیان از انجام گفت و گوهای مقدماتی برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، رییس فدراسیون فوتبال با بیان این خبر گفت: با توجه به عملکرد مناسب کی روش در زمان حضورش در تیم ملی قصد داریم تا جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا قرارداد او را تمدید کنیم.

وی افزود: با توجه به فرصت یک ساله پس از جام جهانی تا جام ملت های آسیا صلاح در این است که کی روش هدایت تیم ملی بر عهده داشته باشد و قرارداد او تمدید شود.

کفاشیان با بیان این که صحبت های مقدماتی با کی روش برای تمدید قراردادش انجام شده است، گفت: وقتی کی روش از سفر برگردد صحبت نهایی با او انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که نظر کی روش در رابطه با تمدید قرارداد چه بود؟ گفت: او تمایل دارد که قراردادش را با ایران تمدید کند.

کفاشیان همچنین در رابطه با بازی های دوستانه تیم ملی تا شروع جام جهانی به ایسنا، گفت: هنوز هیچ حریفی قطعی نشده است. کی روش در سفر اخیر به برزیل با چند آژانس و تیم صحبت هایی را انجام داده است که پس از بازگشت او به ایران که آخر هفته خواهد بود، برنامه ریزی ها برای بازی های تدارکاتی تیم ملی انجام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که در برنامه کی روش بازی تدارکاتی با تیم های پر قدرت دنیا پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: هدف کی روش این است که تیم ملی با تیم هایی که مشابه حریفانمان در جام جهانی و همچنین تیم هایی که با تیم ایران برابری می کنند بازی کند. ما حتی باید با تیم های مطرح دنیا بازی کنیم تا هم ترس بازیکنان بریزد و هم اعتماد به نفس شان برای حضور در جام جهانی بیشتر شود.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که مشکلات مالی فدراسیون هم چنان پا برجاست، گفت: تیم ملی برای حضور آبرومندانه و پر قدرت در جام جهانی نیاز به تدارکات قوی دارد. از دولت و وزارت ورزش و جوانان درخواست دارم که تیم ملی را حمایت کنند تا با تدارکات مناسبی پا به جام جهانی بگذارد.

کفاشیان در رابطه با حریفان ایران در جام جهانی اظهار کرد: به هر حال از قبل هم گفته بودیم که تمامی تیم های حاضر در جام جهانی قدرتمند هستند. ما با هر تیمی که روبه رو می شدیم، کارمان دشوار بود. به هر حال آرژانتین، نیجریه و بوسنی به لحاظ سوابق فوتبالی از ما بهترند اما این ها همه تنها روی کاغذ است و جام جهانی ویترینی است که باید پیشرفت هایمان را به دنیا نشان دهیم.

وی با بیان اینکه نباید انتظارها را از تیم ملی خیلی بالا برد، گفت: باید اول توقع مان این باشد که تیم ملی نمایش خوبی را ارائه کند. معتقدم تیم ملی شانس صعود از مرحله گروهی را دارد اما این مسئله نباید به لحاظ روانی فضای سنگینی را برای تیم ملی به وجود بیاورد.

کفاشیان درباره پیشنهاد غنا برای بازی دوستانه با تیم ملی ایران گفت: البته این پیشنهاد تازه نیست و مدت ها قبل آن ها چنین پیشنهادی را مطرح کرده بودند. در کنار غنا، تانزانیا هم به ایران پیشنهاد داد که کی روش این پیشنهاد را نپذیرفت اما اکنون با مشخص شدن حریفان ایران، زمان خوبی است که بازی های دوستانه را برای تیم ملی قطعی کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات