پشت پرده تقدیر سپاهانی ها از قلعه نویی به پیشنهاد وسوسه انگیز مربیگری آنها برای فصل بعد برمی گردد.

به گزارش افکارنیوز ، اگر دیدید در پایان فصل جاری امیر قلعه نویی ناگهان از استقلال رفت چندان تعجب نکنید. می گویند سپاهانی ها از همین حالا با امیرقلعه نویی وارد مذاکره شده اند و می خواهند بار دیگر از قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم شان استفاده کنند.

تقدیری که پیش از بازی با سپاهان از امیر قلعه نویی شد به خاطر دلجویی از سرمربی کنونی استقلال است. در فصل های پیش تماشاگران سپاهان همواره برخورد نامناسبی با قلعه نویی داشتند و پی در پی علیه او شعار می دادند اما در اصفهان تلاش هایی می شود تا قلعه نویی به این تیم بازگردد و به همین دلیل است که پس از دو، سه فصل بدرفتاری با قلعه نویی ناگهان سپاهانی ها تصمیم گرفتند از قلعه نویی تقدیرکنند و حتی محرم نویدکیا را مامور این کار کردند.

اکنون پیشنهاد مربیگری سپاهان به امیرقلعه نویی به سوژه اول لیدرهای استقلال تبدیل شده و آنها که از این موضوع بو برده اند پس از بازی با سپاهان بابت جدایی احتمالی قلعه نویی ابراز ناراحتی کرده اند.

البته مشخص نیست که قلعه نویی با استقلال در فصل جاری چه نتیجه ای به دست آورد. شاید او به جایگاه نامطلوبی برسد که در این صورت جدایی اش از استقلال شاید برای خیلی ها ناراحت کننده نباشد اما اگر قلعه نویی بتواند دوباره استقلال را قهرمان کند آنگاه جدایی اش برای هواداران استقلال دشوار خواهد شد.

مصاحبه هایی که قلعه نویی پیش و پس از بازی با سپاهان در مدح و ستایش اصفهانی ها و مسئولان این باشگاه انجام داد جدایی او را بعد از پایان فصل از استقلال به واقعیت نزدیک تر می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات