اولادی؛

مهاجم استقلال گفت: «با چشمان خودم دیدم که بعد از پایان دوران فوتبال چگونه فوتبالیست ها فراموش می شوند، به همین دلیل به پیشنهاد استقلال جواب مثبت دادم. »

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد اولادی بابت پیوستن به استقلال به عنوان کسی که با پیراهن پرسپولیس به این تیم گل زده پشیمان نیست. او که دوست داشت با پیوستن به استقلال بیشتر بازی کند حالا با مشکلات جدیدی که در نفت تهران کمتر با آن ها درگیر بود سروکله می زند.

* تو که پرسپولیسی بودی چرا به استقلال پیوستی؟

- اول صحبت هایم بگویم که هوادار پرسپولیس هیچ بدی به من نکرد و من از آنها بدی ندیدم، اگر به استقلال آمدم قصد بی احترامی به هواداران پرسپولیس را نداشتم و فقط به خاطر فوتبال حرفه ای و آینده خودم این تصمیم را گرفتم و از تصمیمم راضی هستم. شما قبول کنید اگر فوتبال من تمام شود هیچ کس نمی گوید که اولادی چرا به استقلال رفت چون با چشمان خودم دیدم که بعد از پایان دوران فوتبال چگونه فوتبالیست ها فراموش می شوند، به همین دلیل وقتی پیشنهاد استقلال به من شد خیلی فکر کردم و در نهایت چنین تصمیمی گرفتم.

* حالا که به استقلال آمدی خودت پذیرفته ای که شاید یک روز کم بازی کنی و یک روز هم زیاد؟

- دوست دارم امیر قلعه نویی را که از من حمایت کرده سربلند کنم.

* حتما شنیدی که قلعه نویی به خاطر خرید تو و چند بازیکن دیگر مورد انتقاد قرار گرفته؟

- بله این انتقادات را شنیدم و همه می گفتند که چرا فلانی و فلانی را از پرسپولیس آورد اما این حرکت قلعه نویی برای من ارزشمند است و من جواب این حرکت ارزشمند قلعه نویی را در زمین فوتبال می دهم.

* چه شد که از نفت جدا شدی؟ یحیی گل محمدی که تو را می خواست؟

- همان طور که گفتم یک خط در میان بازی می کردم. رضا نوروزی دوست خوب من است اما دیگر پذیرفته بودم که یا او باید بازی کند یا من، پس بهتر این بود که من از نفت جدا شوم چون اگر می ماندم باز هم شرایط مثل نیم فصل اول می شد. من از نفت رفتم که نوروزی با خیال راحت در آنجا بازی کند.

* برخورد طرفداران استقلال در روز اول تمرین چطور بود؟

- مطمئنا برخورد آنها را هرگز از یاد نخواهم برد، خدا شاهد است که رفتار آنها انگیزه من را صد برابر کرد. مثل خیلی ها بلد نیستم که بگویم از کودکی استقلالی بودم و از این حرف ها بزنم ولی حالا که هوادار استقلال و مربی هم برایم ارزش قائل است، سرم را می دهم.

* ظاهرا گفته بودی که قرار بود پیراهن شماره ۷ را بپوشی چرا در نهایت ۷۷ را گرفتی؟

- من به استقلال آمدم که از حاشیه دور باشم اما به من پیشنهاد شد که اگر می خواهم می توانم شماره ۷ را هم بپوشم اما ترجیح دادم شماره دیگری بپوشم. درست است که شماره ۷ را دوست دارم اما من فرهاد مجیدی را دوست دارم و می دانم او چقدر برای استقلال زحمت کشید و هواداران چقدر او را دوست دارند، به همین خاطر ترجیح دادم شماره ۷ را نپوشم حتی زمانی که این پیشنهاد شد گفتم حرفش را هم نزنید.

* رقابت بین مهاجمان استقلال را چطور می بینی؟

- ما ۷ مهاجم هستیم و نهایتا ۳ بازیکن در هر بازی می تواند بازی کند، خود من هم می دانستم کار سخت است ولی به توانایی خودم ایمان دارم و مطمئن باشید تلاشم را انجام می دهم که در ترکیب استقلال جا بیفتم. قبول دارم رقابت در اینجا خیلی سخت است. در نفت که بودم ممکن بود یک بازی گل نزنم ولی در بازی بعد بیرون می نشستم ولی اینجا شرایط از آنجا سخت تر است اما انگیزه ها بیشتر.

* با این جوی که چند هفته از استقلال دیدی فکر می کنی این تیم توانایی قهرمان شدن را دارد؟

- اولین چیزی که در استقلال به چشم می خورد جدایی مجتبی جباری بود. او بازیکن خوب و بزرگی است و فکر می کنم تیم در خط هافبک یک مقدار از نبود او ضربه خورد.

* حالا که قرعه کشی انجام شده، قرعه ایران را چطور می بینی؟

- احساس من این است که در قرعه نسبتا خوبی قرار گرفته ایم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات