سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ابراز امیدواری کرد تیم ملی می تواند با تلاش بیشتر و آماده سازی بهتر به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کند. وی همچنین گفت: شخصا چه از نظر برنامه ‎ریزی مسابقات و چه از نظر برگزاری رقابتها هر ۳ روز یکبار، از دستم برآید، برای همکاری با تیم ملی انجام می دهم.

به گزارش افکارنیوز ، افشین ناظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر داماش گیلان ضمن بیان این مطلب افزود: روز جمعه برابر تیمی قرار می گیریم که فوتبال بازی می کند و جزو معدود تیم های لیگ برتری است که روی زمین عملکرد خوبی دارد. آنها مربی جوان و قابل احترام دارند و بازی سختی مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شکست در دربی انزلی نمی تواند مانع از عملکرد خوب داماش برابر نفت شود، افزود: قطعا بازیکنان داماش انگیزه مضاعفی دارند که با نتیجه گیری برابر نفت، شکست قبلی خود را جبران کنند اما ما در تلاش هستیم روند فعلی را حفظ کنیم، به همین دلیل برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه تیمش خوشبختانه برای دیدار با داماش مصدوم و محرومی ندارد، تاکید کرد: بازیکنان نفت به خودباوری خوبی رسیده اند و امیدوارم این روند و انگیزه را تا پایان بازی ها حفظ کنند زیرا قرار گرفتن در این جایگاه ها در پایان فصل اهمیت دارد، نه امروز. البته الان کارمان سخت تر است زیرا نگه داشتن جایگاه فعلی مشکل تر از بدست آوردن است.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است نفرات تیمش با حفظ تمرکز و انگیزه روند رو به رشد فعلی را ادامه دهند، در مورد اینکه ممکن مسابقات لیگ بصورت فشرده برگزار شود، یادآور شد: هنوز برنامه ای اعلام نشده اما در جهت تقویت تیم ملی و با توجه به اینکه امسال، سال حساسی برای تیم ملی است، هرکاری که لازم است را باید انجام دهند تا تیم ملی به خوبی برای حضور در آن رقابتها آماده شود.

گل محمدی اضافه کرد: تیم ملی وارد مسابقاتی خیلی سخت می شود و باید با آمادگی کامل در آن رقابتها شرکت کند، به همین خاطر باید از هر حیث آماده شود. من شخصا چه از نظر برنامه ‎ریزی مسابقات و چه از نظر برگزاری رقابتها هر ۳ روز یکبار، از دستم برآید، برای همکاری با تیم ملی انجام می دهم و مشکلی ندارم زیرا باید تیم ملی به خوبی آماده شود.

وی با تاکید بر اینکه صعود تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی، کار سختی است، ادامه داد: به هرصورت فوتبال ورزشی ناشناخته است و اتفاقاتی در آن رخ می دهد که فکر می کنم می توانیم به آنها دلخوش کنیم. باید نقاط ضعف موجود در تیم ملی را با دوندگی رفع کنیم، به همین دلیل باید با آمادگی جسمانی خود را به بهترین شکل برای حضور در این مسابقات آماده کنیم.

گل محمدی همچنین گفت: باید اعتماد به نفش تیم را برای انجام کارهای بزرگ بالا برد. همانطور که در شرایطی که تیم ملی باید در ۳ بازی پایانی مقدماتی جام جهانی پیروز می شد تا به برزیل برسد و کمتر کسی فکر می کرد، می توانیم در آن بازی ها پیروز شویم، این اتفاق افتاد. من جزو کسانی بودم که خیلی امیدوار بودم و این پیش بینی را می کردم، تیم ملی با سه پیروزی می تواند صعود کند. البته باید تلاش نمود و سخت کار کرد و می شود به مرحله بعدی صعود کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات