مظلومی:

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و مس هم برای جدا شدن از انتهای جدول نیازمند پیروزی از این مسابقه حساس هستند.

به گزارش افکارنیوز ، پرویز مظلومی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس و پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است، هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند، پرپسولیس برای رسیدن به صدر جدول و مس هم برای جدا شدن از انتهای جدول نیازمند پیروزی از این مسابقه حساس هستند.

وی افزود: مس و پرسپولیس تقابل سختی دارند، امیدوارم با ارائه یک بازی تهاجمی و تماشاگرپسند بتوانیم از این دیدار سربلند خارج شویم، حریف ما یک تیم حرفه ای است و بازیکنان ما نباید در این مسابقه اشتباه کنند.

مظلومی در زمینه تمرینات تیمش تا پیش از این دیدار گفت: ما تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و بر اساس شناختی که از حریف خود داشته ایم، برنامه های تاکتیکی خود را انجام داده ایم، امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند در درون زمین با ارائه یک بازی حساب شده، اهداف مد نظر کادر فنی را پیاده کنند.

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه تیم های بزرگ طی چند سال اخیر نتوانسته اند در کرمان مقابل مس نتایج قابل قبولی را کسب کنند، بیان داشت: ما می توانیم فردا این روند را ادامه دهیم و با ارائه یک بازی منطقی علاوه بر شکست دادن حریف روند نتیجه گیری مس در نیم فصل دوم مسابقات را متفاوت تر از نیم فصل اول مسابقات دنبال کنیم.

مظلومی با اعلام خبر محرومیت آبشک هافبک جدید مس اظهار داشت: نمی دانستیم، وی دو کارت زرد از داماش به همراه خود به ارمغان آورده است، علاوه بر این بازیکن احمد حسن زاده نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در این دیدار نیست.

مظلومی با بیان اینکه مس در دو دیدار نخست، نیمه دوم عملکردی بهتر از دو تیم استقلال و سپاهان داشته است، بیان داشت: در مجموع با توجه به دگرگونی که در تیم به وجود آمده، انتظار می رود، بتوانیم بازی به بازی نتایج بهتری را کسب کنیم و از انتهای جدول جدا شویم.

وی در زمینه رکوردهای سوبله چوبله اش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: من اکنون در کرمان هستم و تمام فکر و ذهنم معطوف به مس است به دنبال این القاب و عناوین هم نیستم، اما مردم به من لطف دارند، امیدوارم بتوانیم با برتری در برابر پرسپولیس مردم کرمان را خوشحال کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات