رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران تیم ملی در جدول رقابت های مقدماتی جام جهانی هستیم.

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم ملی فوتبال، سرمایه گذاری های لازم و داشتن سرمربی باتجربه را در هدایت این تیم موثر ندانست و اظهار داشت: بهترین بازیکن ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند که از آنها انتظار بیشتری می رود.

وی تصریح کرد: نگران تیم ملی در جدول رقابت های مقدماتی جام جهانی هستیم باید با بررسی های لازم در سرمایه گذاری ها، فدراسیون، لیگ برتر و برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای صعود به جام جهانی و آینده فوتبال کشور تلاش کنیم.

کفاشیان با بیان اینکه از فصل آینده شاهد رقابت ۱۶ تیم در لیگ برتر هستیم، خاطرنشان کرد: در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی هیچ تداخلی در تعداد تیم های لیگ برتر ایجاد نمی شود از برنامه ریزی لیگ برتر برای افزایش تیم ها و دستمزد بازیکنان ناراضی نیستم، اما بیشتر باید به فکر ارتقای کیفیت و عملکرد فنی تیم ها باشیم.

وی عنوان کرد: تیم ملی امید به دلیل مشکلات مالی و توجه بیشتر همگان به تیم بزرگسالان عملکرد چندانی ندارد و با توجه به مشکلات شدید مالی برخی تیم ها در سال گذشته ضرورتی برای حضور آنها در لیگ برتر نیست.

کفاشیان از برگزاری دومین مرحله انتخابات مجامع در ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: بزرگ نمایی ایراد های کوچک و بیان بحث تقلب در انتخابات مجامع فوتبال استان ها دور از انصاف است، بیشترین کرسی ها را در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و به نظر می رسد، غیبت های علی دایی علت حذف او از کمیته فیفا باشد که به محض رسمی شدن این خبر درخواست خود را مبنی بر حضور دایی در کمیته فیفا اعلام می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کسب رتبه چهارم تیم ملی بانوان ایران در رقابت با ۱۲ تیم از کشورهای مختلف ارزش جهانی دارد و ایران جرات حضور بانوان با حجاب را در میدان های مختلف ورزشی به سایر کشورها داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب بانوان ورزشکار محجبه برای کشور افتخار می آفرینند.

وی راه اندازی مدرسه فوتبال بانوان در استان کرمان را ارزشمند دانست و افزود: در پی کسب عنوان قهرمانی تیم های فوتبال ساحلی بانوان مس رفسنجان و موفقیت دو سال متوالی فوتبال بانوان شهرداری بم در لیگ های برتر کشور مدیریت خوب، پشتکار و استعداد بانوان ورزشکار این استان کرمان اثبات شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات