یک کارشناس مسائل داوری فوتبال معتقد است که پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس در دیدار با مس کاملا اشتباه بوده، ولی عملکرد پرویز مظلومی هم پس از این پنالتی خیلی غیرحرفه ای بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، حیدر سلیمانی در تحلیل عملکرد داوران دیدار مس و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تنها صحنه مهم این بازی، پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس بود که کاملا اشتباه بود، چون دروازه بان اول توپ را دفع کرد و بعد به طور طبیعی با مهاجم پرسپولیس برخورد کرد.

وی در ادامه درباره ادعای اعضای تیم مس مبنی بر این که داور یک پنالتی به سود این تیم باید اعلام می کرده است، گفت: پس از پنالتی پرسپولیس جو استادیوم به هم ریخت و نزدیک بود بازی متوقف شود. پس از آن تماشاگران و بازیکنان مس انتظار داشتند که داور یک پنالتی برای آنها بگیرد، اما چنین مساله ای نباید رخ می داد.

این کارشناس داوری همچنین با تقبیح رفتار پرویز مظلومی پس از پنالتی پرسپولیس گفت: این رفتار کاملا غیر حرفه ای بود. داور در زاویه نامناسبی بوده و تصمیم اشتباهی گرفته است، اما نباید چنین رفتاری در قبالش رخ دهد. در بوندسلیگا توپ از خارج دروازه و از محلی که تور پاره بود وارد دروازه شد، ولی هیچ اتفاق بدی نیفتاد.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی در برخی باشگاه ها به بازیکنان و عوامل فنی آموزش می دهند که چطور با رفتارهای خود عملکرد داور را تحت تاثیر قرار دهند. مظلومی فکر می کرده که داور تحت تاثیر عملکرد هفته گذشته علی دایی تصمیم گرفته و به همین دلیل تلاش کرد که با رفتارهای غیرحرفه ای داور را تحت فشار قرار دهد که پس از پنالتی تصمیم های داور به سود مس باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات