رئیس باشگاه بارسلونا با اعتراف به اینکه سرمربی پیشین کاتالان ها هر زمان که بخواهد می تواند به جمع آبی واناری پوشان برگردد، از او به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ بارسا یاد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا در گفت وگو با هفته نامه قطری دوحه استادیوم پلاس به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و درباره او اظهار داشت: پپ با اختلافی بسیار زیاد بهترین سرمربی تاریخ باشگاه بود و درهای بازگشت به بارسلونا تا ابد به روی او باز خواهد بود.

روسل در این گفت وگو درباره مسائل مختلفی از باشگاه بارسلونا همچون خرارد مارتینو، سرمربی آرژانتینی جدید کاتالان ها که کار خود را از اواسط اردوی تابستانی پیش فصل آغاز کرد توضیح داد. او افزود: تاتا مارتینو آدم بسیار شجاعی است و دانش فراوانی از فوتبال دارد. فکر می کنم او توانسته تصمیم ما را برای استخدام خود توجیه کند.

رئیس بارسلونا در ادامه به شفاف سازی در خصوص آینده ۲ ستاره تیم، لیونل مسی و آندرس اینیستا پرداخت و شایعات اخیر در مورد جدایی این بازیکنان از بارسلونا را تکذیب کرد. وی همچنین تاکید کرد مسی را سزاوار بردن مجدد توپ طلا برای پنجمین سال متوالی می داند.

وی تصریح کرد: اگر معیار مردم برای رای دادن عملکرد بازیکنان در فصل گذشته باشد، در آن صورت بدون شک مسی بهترین بازیکن بود. او در ۴ سال اخیر این جایزه را برده است و با این حال ذره ای از انگیزه اش برای خوب بازی کردن کم نشده است، هرچند انسان ها به دنبال تغییر هستند. این خصلت بشر است. با این حال به نظر من توپ طلا باز هم باید به مسی اهدا شود.

روسل در خاتمه نظر خود را درباره طرح اولیه تغییرات در فوتبال باشگاهی اروپا همچون ۱۶ تیمی شدن لیگ ها و همچنین افزایش تعداد تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را ارائه کرد و گفت: این تغییرات به ما کمک خواهند کرد که بازی های لیگ قهرمانان را در آخر هفته ها انجام دهیم. این رویای من است اما می دانم که کار پیچیده ای است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات