مهاجمان پرسپولیس بار ها و بار ها از او گذر کرده و دروازه مس را تهدید کردند. اتفاقی که سبب شد تا مظلومی در رختکن به شدت به شیث حمله کند و او را مقصر اصلی نابودی تیمش بداند.

به گزارش افکارنیوز ، وقتی شیث آن اشتباه تاریخی را مرتکب شد و موقعیت گلی را برای پرسپولیسی ها فراهم کرد، همه دوست داشتند بدانند پرویز مظلومی در رختکن به خاطر این اشتباه مهلک چه برخوردی با مدافع خود خواهد داشت؟

به خصوص که بعد از این اشتباه بزرگ و مهلک، رضایی ۸۶ دقیقه بعدی را تحت تاثیر این اشتباه بزرگ بازی کرد و یکی از بد ترین بازیکنان تیمش بود. به گونه ای که مهاجمان پرسپولیس بار ها و بار ها از او گذر کرده و دروازه مس را تهدید کردند. اتفاقی که سبب شد تا مظلومی در رختکن به شدت به شیث حمله کند و او را مقصر اصلی نابودی تیمش بداند. مظلومی در رختکن به رضایی گفت: «این چه اشتباهی بود کردی؟ مگر چند بار نگفتم ساده بازی کن؟ اگر هوس شرین کاری به سرت نمی زد، ما گل نمی خوردیم. با اشتباهت تیم را نابود کردی. حالا می فهمم که چرا هیچکس تو را نمی خواهد! از اول هم اشتباه کردم که تو را جذب کردم! »

با توجه به اینکه پیش از جذب شیث مظلومی یکبار اعلام کرده بود که شیث را نمی خواهد باید دید، آیا کسی برای خرید این بازیکن او را مجبور کرده یا خود به خود نظر مظلومی درباره این بازیکن تغییر کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات