مسلمان؛

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «وقتی حرف های دایی تمام شد همه بچه ها برایش کف زدند چون انصافا خیلی خوب صحبت کرد. »

به گزارش افکارنیوز ، محسن مسلمان یکی از خوب های پرسپولیس در بازی با مس کرمان بود که گل اول این تیم را به ثمر رساند. مسلمان که در تیم ملی زیر ۲۲ سال هم عضویت دارد بعد از بازی با مس به سوالات ما پاسخ داد.

* گل خوبی زدی. نظرت در مورد بازی چیست؟

- روی گلی که زدم سیدصالحی و خلعتبری هم خیلی نقش داشتند و من هم خوشحالم که قفل دروازه مس را باز کردم ولی بیشتر به این خاطر خوشحالم که بعد از گل من پرسپولیس ۵ گل دیگر هم زد.

* فکر می کردی نتیجه ۶- صفر شود؟

- راستش نه، فکر می کردم یکی، دو گل بزنیم. به دلم افتاده بود که مس را می بریم ولی نه با ۶ گل. بچه های ما بسیار خوب بازی کردند و به نظر من این یکی از بهترین بازی های فصل پرسپولیس بود. البته تیم مس هم آن قدرها ضعیف نبود. آن ها اول بازی ۲ گل خوردند و غافلگیر شدند و بعد از گل سوم هم انگیزه شان را از دست دادند. البته فراموش نکنید که جمعه روز خوب پرسپولیس بود و اکثر بچه های ما عالی بازی کردند.

* علی دایی در رخت کن چه گفت؟

- علی آقا تاکید کرد که احترام حریف را حفظ کنیم و طوری مصاحبه نکنیم که آن ها ناراحت شوند. او گفت فوتبال برد و باخت دارد و خود من یک بار در کرمان ۴ گل خوردم. وقتی حرف های او تمام شد همه بچه ها برایش کف زدند چون انصافا خیلی خوب صحبت کرد.

* شما معمولا بیرون از خانه مشکل داشتید ولی این بار…

- بله، قبول دارم که نیم فصل اول در بازی های خارج از خانه خوب نبودیم ولی در چند بازی بدشانسی هم آوردیم اما حالا قضیه فرق می کند و ما بعد از بازی با تراکتورسازی با تمرینات منظم شرایط بهتری پیدا کردیم. ضمن این که محرومیت آقای دایی هم انگیزه بچه ها را بیشتر کرد و همه متحد شدند تا مس را شکست دهند.

* شما در ۲ بازی آینده مقابل سایپا و ملوان سرمربی ندارید.

- به هر حال علی آقا در تمرینات بالای سر بچه هاست، ضمن این که ما باید تلاش کنیم جای خالی ایشان پر شود.

* فکر می کنی پرسپولیس قهرمان می شود؟

- خب همه هدف ما این است. قهرمانی نیم فصل و صدرنشینی الان ما نشان می دهد که تیم کم کم شخصیت قهرمانی پیدا می کند. خوش بختانه هواداران هم پشت ما هستند و همه جوره حمایتمان می کنند. اگر قدر بازی های خانگی را بدانیم مسلما شانس اول قهرمانی خواهیم بود.

* بازی بعدی شما با سایپاست. تیمی که در کرج پرسپولیس را برده بود.

- اتفاقا همین مسئله انگیزه ما را بیشتر می کند. سایپا، تیم خوبی است و مسلما باید این ۶ گل را فراموش کنیم و مغرور نشویم. یکی از حرف هایی که علی آقا (دایی) در رخت کن زد هم همین بود.

* فکر می کنی گلزنی هایت ادامه پیدا کند؟

- هدف اصلی برنده شدن پرسپولیس است. حاضرم تا آخر فصل یک گل هم نزنم اما پرسپولیس قهرمان لیگ شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات