ایرانمنش؛

مدیرعامل باشگاه مس کرمان، گفت: «داور درست قضاوت می کرد پرسپولیس در نیمه اول ۳ بر صفر بازنده می شد. »

به گزارش افکارنیوز ، اکبر ایرانمنش در مورد شایعه برخورد انضباطی با حسن رودباریان دروازه بان این تیم به خاطر شکست ۶ بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: «این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می شوید که در صورت قضاوت صحیح داور در پایان نیمه اول ما باید ۳ بر صفر پیروز می شدیم نه آنکه پرسپولیس ۲ بر صفر برنده می شد. »

وی ادامه داد: «در دقیقه ۲ مسابقه توپ به دست کفشگری مدافع پرسپولیس خورد و یک خطای واضح پنالتی بود. در دقیقه ۳ مسابقه سیدصالحی روی شیث رضایی خطا می کند و توپ را می گیرد و گل می زند. در دقیقه ۱۶ داور خطای معمولی کیانوش رحمتی را با کارت زرد جریمه می کند. گل دوم پرسپولیس هم در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن ۱۶ و ۲۶ آنها در موقعیت آفساید قرار داشتند و جلوی دید دروازه بان ما را گرفته بودند. این گل هم خطا بود. »

مدیرعامل مس افزود: «در دقیقه ۲۶ کریم اسلامی روی خطای سیدجلال حسینی در محوطه جریمه پرسپولیس متوقف شد و یک پنالتی واضح برای ما بود که داور آن را نگرفت. در دقیقه ۴۱ هم ضربه سر بازیکنان ما به دست حسین ماهینی برخورد کرد و یک پنالتی بود که این هم گرفته نشد بنابراین می بینید در نیمه اول سه پنالتی ما گرفته نشد و اگر در دقیقه ۲ پنالتی ما دیده می شد و ما گل زنی می کردیم قطعاً نتیجه بازی این نبود. »

مدیرعامل مس تصریح کرد: «حتی اگر تیم بایرن مونیخ هم با این شرایط مقابل پرسپولیس قرار می گرفت بازنده می شد چه برسد به مس کرمان، ضمن اینکه داور اصفهانی برای این بازی گذاشته بودند. آن هم در حالیکه ما با ذوب آهن در انتهای جدول با یکدیگر رقابت داریم در بازی با داماش هم در دقیقه ۹۰ برای حریف پنالتی گرفتند و در مورد آن بازی هم به فدراسیون شکایت کردیم که هنوز پاسخ آن را هم به ما ندادند. »

ایرانمنش با اشاره به مسائل پیش آمده بین صنعت مس و فدراسیون فوتبال گفت: «فدراسیون فوتبال تیم مس سونگون را به لیگ دسته دو فرستاد و بعد اکنون تیمی که به جای تیم مس سونگون به لیگ یک آمده به اشتباه بود و ۶ امتیاز از آن تیم کسر کرده است. اکنون چه اتفاقی برای مس سونگون می افتد چه سودی برای این تیم دارد. با این شرایط شاید بهتر باشد صنعت مس از پایان لیگ برتر دیگر در فوتبال سرمایه گذاری نکند و به جای سرمایه کذاری در فوتبال در رشته های دیگر سرمایه گذاری کند. »

وی افزود: «ما فردا نامه ای را به همراه فیلم مسابقه به کفاشیان و تاج ارائه می کنیم و از صالحی داور مسابقه با پرسپولیس هم شکایت می کنیم هر چند هنوز پاسخ شکایت مان بابت داور بازی با داماش را به ما ندادند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات