دوچرخه سوار المپیکی کشورمان:

پراش، دوچرخه سوار متهم به دوپینگ در خصوص حضورش در کمیته استیناف و دفاع از خود گفت: به دنبال جمع آوری مدارک بودم تا از طریق مراجع قانونی در دادگاه حضور پیدا کنم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد پراش ملی پوش رکاب زن کشورمان اظهار داشت: بحث حضور در کمیته استیناف در رأی صادر شده علیه من برای امروز و دیروز نیست ومن به دنبال جمع آوری مدارکم بودم تا از طریق مراجع قانونی مشکلم را حل کنم ودر غیر این صورت مانند زود رسانه ای کردن این خبر باز هم مشکل من را بزرگتر نشان می دهند تا عیب های خود را بپوشانند.

پراش در ادامه تصریح کرد: در این مدت که صحبت ها و مصاحبه هایی در خصوص تست دوپینگ من در رسانه ها منتشر نشده بود من فقط سکوت کردم و آن هم به این دلیل نبود که حرفی برای گفتن نداشتم، تنها برای این بود که کسی از راز دل من با خبر نشود، زیرا اگر بخواهم حرفهای دلم را رسانه ای کنم از چشم تمامی افراد می افتم، آقایان آینده من را آتش زدند و از من یک خاکستر ساختند ولی معنا این حرفها سقوط نیست زیرا کل این دنیا فانی است و من خیلی وقت است که به دنیا پشت کرده ام و آن را به پورکاظمی هدیه می دهم وی باید آن قدر عاقل باشد که بداند روزی قضاوت تمامی ما آدم ها به دست خدا می رسد و آن روز نمی دانم چه عکس العملی از خود نشان خواهد داد.

رکاب زن مدال آور کشورمان در ارتباط با صحبت های زنگی آبادی نیز بیان کرد: زنگی آبادی کم تر از ۲ سال ریاست فدراسیون را برعهده داشت و اگر در آن دوران مشکلی نبود قطعا به وی فرصت بیش تری می دادند تا بتواند فعالیت کند و از اشتباهات این شخص این بود که فکر می کرد تمامی افراد دروغ می گویند وی خودش کاملا درست است.

پراش در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهم رازم را بیان کنم، فکر نکنم که اتفاقات خوشایندی برای ورزش پیش بیاید و من ابتدا می خواهم سوتفاهمات پیش آمده را حل کنم و بعد برای همیشه از دنیای ورزش خداحافظی کنم، زیرا این محیط ارزش جنگیدن را ندارد و در زندگی مشکلات بیش تری وجود داردکه قضایا پیش پا افتاده است.

وی در ادامه گفت: زنگی آبادی فکر می کند دیگر آب از سرش گذشته است ولی نمی داند که اگر در آن دوران ما سکوت می کردیم برای حفظ آبروی او بود زیرا فکر می کردیم ایشان هم برای آبروی ما ارزش قائل است.

ولی اگر الان من بخواهم صحبت کنم برای شخص ایشان بسیار بد می شود و قضیه دوپینگ من مانند یک بحث ساده و پیش پا افتاده می شود، زیرا آن ها سال ها است که به دنبال مثبت بودن تست من بودند و تمامی بزرگان این رشته می توانند شاهد این جریانات باشند.

پراش در خصوص حضورش در جلسات استیناف گفت: تاکنون یکبار هم در جلسات حضور پیدا نکردم اما پورکاظمی پس از حضور پدرم در یکی از جلسات بسیار لحن تندی با وی داشت و این رفتار باعث شد که من دیگر چیزی برای زیر پا گذاشته شدن نداشته باشم و همه افرادی که با من در ارتباطند می دانند که فردی بدون حاشیه هستم ولی اگر قضایا به سمتی رود که با آبروی من بازی شود حرفای زیادی است که در عرض ۲ ساعت رسانه ای می کنم و شاهدان زیادی هم برای اثبات صحبت هایم خواهم داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات