سایپا و پرسپولیس عصر پنجشنبه این بار درورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش افکارنیوز ، سایپا و پرسپولیس عصر پنجشنبه این بار درورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این بازی شاید برای پرسپولیسی ها جنبه انتقامی داشته باشد اما سایپا هم تیم کوچکی نیست و در نیمه بالایی جدول حضور دارد. با این حال به نظر می رسد روی کاغذ پرسپولیس برای شکست حریف خود از شانس بیشتری برخوردار است.

اما شاید مقایسه شرایط دو تیم قبل از بازی پنجشنبه نسبت به بازی رفت دو تیم که برتری نارنجی ها انجامید، جالب باشد.

پرسپولیس در نیم فصل اول قبل از مصاف با سایپا و قبول اولین شکست فصل، تراکتورسازی و مس را برده و با ذوب آهن مساوی کرده بود تا با ۷ امتیاز به مصاف حریفش بیاید اما سرخ ها در نیم فصل دوم از سه بازی خود ۶ امتیاز گرفته اند و یک باخت داشته اند.

در نقطه مقابل سایپا که در شروع فصل با دو مساوی مقابل داماش و استقلال اهواز و یک شکست بد به راه آهن به مصاف پرسپولیس آمده بود مقابل تیم دایی از بحران بیرون آمد و اولین بردش را تجربه کرد.

اما نکته جالب آنجاست که در نیم فصل دوم هم تیم فیرات در شرایطی نسبتا بحرانی به مصاف پرسپولیس می آیند. سایپایی ها نیمه دوم رقابت ها را با باخت مقابل داماش شروع کردند و بعد از آن دو مساوی مقابل راه آهن و استقلال خوزستان به دست آوردند تا باز هم با دو امتیاز رودروی سرخ ها صف آرایی کنند.

حالا و با این سابقه مشابه حتما خرافاتی ها می توانند برای برد سایپا در این بازی شانس قائل شوند اما این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، که با وجود تعداد کم تماشاگر و حمایت کننده از پرسپولیس، برای سرخ ها استادیوم خانگی است و در این زمین راحت تر بازی می کنند.

از طرفی سایپا که با وجود ازدست دادن ۶،۷ بازیکن جورواجور هیچ مهره قابلی در نیم فصل دوم جذب نکرده رودرروی تیمی قرار می گیرد که با جذب مسلمان و حاتمی قویتر هم شده. ضمن اینکه باید یادآوری کنیم در بازی نیم فصل اول دو تیم، خبری از حضور خلعتبری در ترکیب پرسپولیس نبود؛ آن هم این خلعت آماده و گلزن.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات