سرمربی آبی ها فعلا از آرش دل خوشی ندارد و اما به نظر می رسد با دسته گل هایی که نظری و قاضی مهاجمان فیکس و محبوب امیر طی هفته های اخیر به آب داده اند از بازی بعدی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

گروه ورزشی - پیروزی استقلال در بازی برابر فجرسپاسی در آخرین بازی هفته هیجدهم اگرچه کمک کرد تا آبی ها به جمع صدرنشینان جدول بپیوندند و از کورس عقب نمانند، اما مثل همیشه نکته اصلی در این بازی ناکامی مهاجمان استقلال بود که حسابی توی ذوق زد.

مهاجمانی که هفته هاست گل نمی زنند و حتی از باز کردن دروازه تیم مثل فجر که در قعر جدول جاخوش کرده و با ۲۳ گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاع را دارد، عاجز هستند.

مشکلی که سبب شد تا استقلال ۸۸ دقیقه برای رسیدن به گل منتظر بماند و دست آخر با ضربه سر مدافع پیش کشیده اش قفل دروازه فجر را باز کند! همین نکته سبب شد تا امیر قلعه نویی به شدت از عملکرد مهاجمانش عصبانی باشد و در رختکن حسابی از خجالت آن ها دربیاید!

به گزارش افکارنیوز ؛ محمد قاضی و محمدمهدی نظری دو انتخاب اصلی قلعه نویی هستند که در نیم فصل دوم نیز کماکان در ترکیب اصلی آبی ها به میدان می روند و البته کماکان گل نمی زنند! روندی که از ابتدای فصل وجود داشته و قاضی و نظری به هیچ وجه نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و از همین رو امیر قلعه نویی اصلا از آن ها راضی نیست.

در بازی برابر همین نکته سبب شده تا سرمربی استقلال به شدت به دو مهاجم اصلی تیمش اخطار بدهد. قلعه نویی در گفتگویی جدی در جلسه فنی قبل از بازی با فجرسپاسی، با نظری و قاضی اتمام حجت کرد و ۹۰ دقیقه پیش رو مقابل فجر را آخرین شانس این دو بازیکن دانست و به آن ها گفت اگر در این بازی عملکرد قابل قبولی نداشته باشند باید قید حضور در ترکیب ثابت را بزنند و به نیمکت تبعید خواهند شد. اولتیماتومی که البته اثری نداشت و نظری و قاضی کماکان بدون زدن گل یک ۹۰ دقیقه بی خاصیت دیگر را پشت سر گذاشتند تا قلعه نویی به شدت به آن ها معترض شود.

فکر کردی بزرگ شدی؟ !

اولین بازیکنی که امیر به او معترض شد، محمدمهدی نظری بود. مهاجم جوانی که در ابتدای فصل از فجرسپاسی به استقلال پیوست اما با وجود حمایت قاطعانه امیر نتوانسته در ترکیب استقلال خوش بدرخشد و برای این تیم ثمر بخش باشد. نظری آمار فوق العاده ضعیف در استقلال بر جای گذاشته که در تاریخ این باشگاه بی نظیر است! او با نزدیک به ۱۲۰۰ دقیقه بازی در ترکیب استقلال تنها یک گل به ثمر رسانده! اماری به غایت ضعیف و ناامیدکننده که صدای همه حتی هواداران استقلال را درآورده است.

نظری در برابر فجر تیم سابق خود باز هم همان نمایش بی خاصیت را ادامه داد به گونه ای که امیر قلعه نویی را وادار کرد خیلی زود او را تعویض کرده و آرش برهانی مغضوب را به زمین بفرستد. با این وجود این تصمیمی امیر به مذاق مهاجم ناکام و جوان استقلال خوش نیامد و او ترجیح داد تا به جای حضور در کنار زمین و خوش و بش با برهانی، از همان طرف زمین بیرون برود.

رفتاری که حسابی امیر قلعه نویی را شاکی کرد تا با همان ادبیات خاص خودش در رختکن به مهاجم جوان تیمش حمله ور شود: «واقعا چی فکر کردی؟ اون از طرز بازی کردنت و اینم از رفتارت توی زمین. دو روزه اومدی استقلال، فکر کردی چه خبره؟ فکر کردی بزرگ شدی؟ درستت می کنم! » فریادهای بلند امیر در رختکن و سکوت نظری و سری که پایین انداخته بود، سبب شد تا ماجرا موقتا فیصله پیدا کند اما به نظر می رسد نظری تاوان سختی بابت رفتار ناشیانه و اعتراض عجیب خود خواهد داد.

تبعید محبوبان به نیمکت!

بعد از نظری نوبت به قاضی رسید اما امیر ترجیح داد تا به جای انتقاد مستقیم از محمد قاضی به شکل غیرمستقیم این مساله را مطرح کند تا حساب کار دست قاضی بیاید. او در گفتگو با دستیارانش به گونه ای که همه بشنوند به شدت از عملکرد مهاجمان تیمش گلایه کرد و ادعا کرد که بیهوده این همه وقت پای مهاجمان اصلی استقلال هدر داده و وقت خود را تلف کرده است.

قلعه نویی در گفتگو با دستیارانش ادعا کرد که به اندازه ای کافی به این دو نفر (نظری و قاضی) فرصت داده و از بازی بعدی این دو نفر روی نیمکت می نشینند و مهاجمان روی نیمکت در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. با توجه به انتقاد شدیدی که قلعه نویی از این دو بازیکن داشت باید منتظر نیمکت نشینی آن ها و حضور اولادی و برهانی به ترکیب اصلی باشیم.

نیمکت نشینی به خاطر غرور!

در شرایطی که محمدمهدی نظری و محمد قاضی دو مهاجم اصلی و فیکس استقلال کماکان به بازی های بی خاصیت و گل نزدن های خود ادامه می دهند، آرش برهانی مهاجم استقلال کماکان بازیکن فیکس نیمکت است! رویه عجیبی که از ابتدای نیم فصل دوم آغاز شده.

در بازی این هفته استقلال برابر فجرسپاسی نیز برهانی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت تا برای سومین هفته متوالی این اتفاق تکرار شود. آنچه عصبانیت شدید مهاجم آبی ها را به همراه داشت. برهانی از این اتفاق بسیار ناراحت است و این ناراحتی را هم به دوستانش منتقل کرد.

در مورد غضب عجیب سرمربی استقلال علیه برهانی، زمزمه های زیادی در محافل ورزشی به گوش می رسد؛ عده ای معتقدند حاشیه های بیش از حد آرش باعث خشم امیر شده و او تصمیم گرفته با نیمکت نشینی مهاجم تیمش را تنبیه کند.

از سوی دیگر برخی ها می گویند غرور دلیل اصلی نیمکت نشینی آرش است به گونه ای امیر قلعه نویی در سخنانش با کادر فنی گفته: «آرش با گل هایی که در اواخر نیم فصل دوم زده، مغرور شده و باید جلوی این غرور را بگیریم. فکر کرده چه خبره؟ ! » سرمربی آبی ها فعلا از آرش دل خوشی ندارد و اما به نظر می رسد با دسته گل هایی که نظری و قاضی مهاجمان فیکس و محبوب امیر طی هفته های اخیر به آب داده اند از بازی بعدی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات